Ce a însemnat 2008 pentru tine?

31 Decembrie. Aşa cum bine spunea cineva, niciodată nu va mai fi 2008. Astăzi este ultima zi. Ultima. Apoi debutează un nou an- 2009- despre care încă nu ştim ce ne rezervă.

Uneori mă gândesc cât de repede a trecut anul, dar încercând să îmi amintesc întâmplări petrecute în această perioadă de timp, totul mi se pare atât de îndepărtat… Încerc să resimt sentimente şi senzaţii cunoscute în aceste 366 de zile şi parcă tot ceea ce văd este o imagine distorsionată; parcă mi-am trăit viaţa privind pe fereastra unui tren accelerat. Şi nu am o slujbă care să îmi ocupe timpul, nu practic vreun sport, nu am un hobby “devorator de timp”, nu sunt o persoană ocupată. Sunt doar copil. Un copil aiurit.

Totuşi ce a însemnat 2008 pentru mine? Nerespectând neapărat o ordine (cronologică sau în funcţie de importanţă), bătrânul an, asemenea unui puzzle mare terminat prea repede, este format din multe, multe piese…. Cunoştinţe noi cu care am păstrat sau nu legătura, persoane interesante, două săptămâni de Egipt- diiii,cămilăăăăă!, tabăra de la Oradea, fotografii, nişte cărţi drăguţe, magic fm şi ultimele nopţi de vară aproape pierdute ascultându-l pe Eugen :), apoi din 15 septembrie Magic Nights şi bineînţeles,şcoala… muzică, pc, îndrăgosteală, dezîndragosteală, iar îndrăgosteala şi tot aşa :)) , descoperirea că profu’ de mate e de treabă, o vară care a trecut repejor, nişte dvd-uri, pierdere de vreme din belşug, dorinţe, remuşcări, cont pe deviant, blog, ziua mea, Eurovision(Biondo-Shine 😀 ), râsete şi voie-bună, Crăciun drăguţ- cu colindători, sarmale, cadouri şi familie…răceală, răceală, răceală şi operaţie de amigdalite, un nou membru al familiei- Vicky, motanul, întâmplări mai mult sau mai puţin haioase, trandafiri, nisip, fel şi fel de planuri şi idei care au rămas doar la stadiul de vise, fericire temporară :), soare şi căldură, zâmbete risipite …

Dar cred că cineva ar trebui să facă ceva în legătură cu trecerea prea grăbită a timpului- să ne punem baterii, să mărim anul, să se oprească limbile ceasului. Dacă aş putea, aş fura timp, dar nu ştiu să existe vreun magazin care să îl vândă, ori vreo plantaţie de unde să poată fi cules.

Totul a trecut mult prea repede. A fost primăvară- pomii mă încântau cu frumuseţea lor şi cu aromele pe care le împrăştiau. A fost vară- marea şi soarele m-au făcut să îi iubesc, verdele mă energiza în căldura înăbuşitoare. A fost toamnă şi emoţii precum în poezia lui Nichita mă copleşeau; frunzele colorate vrăjeau pe oricine. Acum e frig şi zăpadă nu e. Doar Sărbătorile fac din iarnă un anotimp deosebit. 2008 se termină, dar rămâne acea “eu” de 16 spre 17 ani, plină de iluzii, vise, gânduri – toate călătoare. Acestea nu se vor mai întoarce. Anii mei, anii voştri rămân în urmă. Vrem să trăim viitorul, dar pierdem prezentul. Dar ce trecut, prezent şi viitor, când timpul e cel mai mare farseor? Vă zic eu, ne joacă pe degete. El, care trece peste clipe importante, care şterge amintiri, mătură prieteniile dintre oameni şi care pare atât de greu de avut …

Aşa că savuraţi momentele acestea, petreceţi de revelion, zâmbiţi, simţiţi-vă bine! Sunteţi unici!

La mulţi ani!

13 gânduri despre “Ce a însemnat 2008 pentru tine?

  1. stii mama mi-a povestit ca de cand era ea mica se spune ca exista un calendar Maya sau poate ai auzit de horoscopul Maya..multa lume nu crede in el..dar acolo scrie cva de genu ca in anul 2012 toata civilizatia aceasta se va termina…nu in sensul ca e sfarsitul lumii,ci ca vom ajunge atunci cand un om ne va fura ceva sa-i multumim si sa-l mai servim si cu o parjitura..si asta pentru ca ne-a fauct un bine furand…in sensu ca el avea nevoie de lucru pe care l-a furat si e ca si cand noi am fii facut un bine fara sa stim….in concluzie vom ajunge sa le multumim celor care ne fura…
    am ramas destul de surprinsa..pentru ca stim cu totii ca multi oameni nu fura doar pentru ca au nevoie…ci pentru ca pur si simplu asa s-au nascut,asa au fost invatati…unii poate chiar si din rautate…alti doar ca sa vada cum e…

    Ieri e istorie, maine e mister, azi e un dar. Un dar de impartit cu restul. La Multi Ani si Un An Nou Fericit

    Apreciază

  2. Nu prea am inteles mare lucru din comentariul de mai sus cu multumitul celor care iti fura, ce e clar e ca calendarul Maya exista si la data de 21 dec 2012 se termina un ciclu din acest calendar, pentru mayasi inchiereau unui asemenea ciclu era o mare ocazie de sarbatoare si bucurie!
    Nostradamus a prezis sfarsitul lumii pentru anul 7074 asa ca noi nu prea avem motive de ingrijorare, tot el a prezis cu mare acuratete atentatele de la 11 septembrie, insa daca ar fi sa ne luam dupa el Papa Ioan Paul al II-lea ar fi trebuit sa moara in 2005 iar in 2006 ar fi trebuit asasinat un lider mondial de mare importanta, in concluzie nimic nu este sigur!
    Cat despre trecerea rapida a timpului pot spune ca asta tine doar de percetia noastra asupra lui la fel ca si in paradoxul gemenilor unde daca un frate geaman paraseste pamantul si calatoreste cu viteza luminii o anumita perioada de timp cand se va intoare va fi mai tanar decat fratele sau ramas pe pamant! Acest fapt datoranduse faptului ca la viteza mai mari timpul trece mai incet!
    „Cand va fi sa fie inceputul, vom incepe sa nu mai fim” Anonim

    Sper ca nu te-am plictisit cu toate astea:D! Un an nou fericit!

    Apreciază


  3. Hmm…In ajun de an nou eu iti scriu in blog:))
    Pai…pentru mine a fost un an cam prost…incepuse ff bine dar dadea semne ca se va termina prost. Insa ieri am realizat ceva care m-a facut sa imi schimb parerea:D Oricum, am invatat multe din greselile de anul asta, incepute anul trecut in decembrie. Si nu le-as mai repeta.
    In rest, ce am realizat?
    Cred ca o realizare foarte importanta este faptul ca am inceput sa citesc si mai multe carti. Numele cele mai bune, dupa parere mea, le voi scrie in celalalt post al tau:P Si intr-un fel incep sa ma iau la intrecere cu Alex:)) Sper si imi place sa cred ca anul acesta (scolar) m-am apropiat mai mult de unii colegi (unele colege). Altceva, ce mai pot spune? Anul asta mi-a adus mai multe clipe triste, dar care m-au ajutat intr-un fel sau altul. Un lucru bun este ca si in 2008 am fost alaturi de Bono :)) Sper sa mai fiu si prin 2100;))
    Cam atatea…
    Te pup si sper sa ai un an nou fericit, plin de impliniri si realizari!>:D<:*

    Apreciază

  4. cine ar putea sa fie nemernicul ala de anonim
    cz de aici : e nemernic 😀

    eu imi dadeam seama pana acuma !!!

    sa revenim la tema propusa de u !

    2oo8 ce a insemnat pt mn : sincer anul acesta nu l-am prea simtzit park a trecut prea repede, nu stiu de ce ???? In fine nu va plictisesc cu amintirile mele !!!!!!

    anonimule spune-le ma cine esti :)) !

    Apreciază

  5. deci…. ce a insemnat pentru mine anu 2008:-?:-??nu prea a insemnat cine stie ce:-?? a trecut repede… nu a fost foarte dragutz:) sa speram ca anu 2009 va fi mai bun:D…:)un lucru bun ar fi..:-?ca miam facut noi prieteni… si cam atat :*:*:*:*la multi ani>:D< si un an nou fericit :*

    Apreciază

  6. poi 2008…a fost un an ca toti anii:D adik fiecare an are bucuriile si tristetile lui:|cred ca un lucru important pe care l-am realizat anul trecut a fost sa incep sa citesc cat mai mult(pana acum nu ma omoram cu cititul:D)si chestia asta se datoreaza celor pasionati de citit(inclusiv tie;))…si adevaru’ e ca s-a cam luat:D…aaa si 2008 mi-a adus printre altele si cele mai bune rezultate scolare(cine ma cunoaste,stie ca am o problema cu asta:D)…cam atat:-?…

    Apreciază

Lasă un răspuns

