Top 2008

Top 5 filme
văzute în 2008, care m-au impresionat:

1. “Zeitgeist”
2. “La Vita é Bella”
3. “A Walk to remember”
4. Documentar Apă
5. “Click”

Top 5 cărţi
citite în 2008, care m-au impresionat:

1. “Unde eşti?”-Marc Levy
2. “Nuntă în cer”-Mircea Eliade
3. “Zece negri mititei”-Agatha Christie
4. “Maitreyi”-Mircea Eliade
5. “Ion”-Liviu Rebreanu

5 gânduri despre “Top 2008


  1. Asa cum am promis in postul anterior, o sa iti scriu aici numele bune de carti, dupa parerea mea.

    1. Elevul Dima dintr-a saptea – Mihail Drumes
    2. Trei Camarazi – Erich Maria Remarque
    3. Rosu si Negru – Stendhal
    4. Tess d’Urberville – Thomas Hardy
    5. Gran Canaria – A.J.Cronin
    6. La rascruce de vanturi – Emily Bronte

    si lista ar continua…:D

    Pentru mai multe nume de carti, accesati contul meu de hi5: http://gothicagabbytza.hi5.com :)) reclama :))

    Te pup:*

    Apreciază

  2. A Walk to Remember este, intr-adevar, un film extraordinar, si la fel si Click, cu Sandler, preferatul meu. Zeitgeist nu este insa un film care sa te impresioneze. Este un film din cate poti invata catusi de putin despre ce se intampla in lumea asta, dar nu trebuie sa te impresioneze asa de mult. Nu ar trebui sa fie o noutate pentru tine ca viata nu e ca la TV

    Ion de Rebreanu e un roman bun, dar nu vrei sa stii cat timp mi-a luat sa-l termin

    Apreciază

  3. „La vita e bella” e un film ce merita revazut, daca prima oara l-ai vazut in sala de festivitati a liceului cu vreo 50 de colegi vorbareti in jurul tau:)).Pe lista filmelor eu as pune „August Rush”,”Awake”,”If only”…probabil ar mai fi, dar asteasunt primele care imi vin in minte cand vine vorba de „impresionat”.
    Carti..hmm „Unde esti?” de Marc Levy,intr-adevar impresionanta:),dar si „Prietenii mei,iubirile mele”, de acelasi autor.”Ion”, vorba lui Chris:)), eu una l-am inceput in 2008 si uite ca e 2009 si tot mai am 3 capitole:D

    Apreciază

Lasă un răspuns

