F

Zilele acestea am încercat ‘să fac treabă’(vorba lui Alex) şi să mă implic în modelarea blogului clasei mele, pe care, alături de Anca şi Găbiţa, îl administrez. Adresa lui este http://anideliceu.wordpress.com şi se anunţă a fi un spaţiu virtual interactiv, în care oricine îşi poate spune părerea, fie că este din clasa noastra, fie că nu. De asemenea, post-urile vor avea numeroşi autori; sper eu că fiecare se va implica şi la un momentdat va scrie 2-3 cuvinte 😀 … de la teme pentru la şcoală, până la simple gânduri şi păreri pe care să le împărtăşească cu ceilalţi.
Trebuie să se ştie, bineînţeles, că şi profii vor accesa blog-ul nostru(chit că îi obligăm : )) )
Aşadar, să auzim numai de bine 😉

2 gânduri despre “F

  1. dap, am zis si repet ca saptamana asta sunt datoare cu un post de top:)) trebuie sa ma gandesc la ceva pt views la blog. :))
    desi nu suna bine, sunt sigura ca nu toti vor posta:( dar macar daca ar fi jumatate, tot ar fi bine.:):*
    ne auzim si vedem peste…:-?…1h jumate;))

    Apreciază

Lasă un răspuns

