El. Eu. Noi

Ne-am cunoscut în vara anului 2007… cam acum doi ani, cu puţin înainte să împlinesc vârsta de 15.

L-am văzut şi mi-a plăcut, iar el m-a ajutat din prima clipă. Pot spune chiar că m-am cam folosit de el. A muncit pentru mine necontenit ori de câte ori îmi doream acest lucru. Am început să ne cunoaştem treptat, cu calităţi, cu defecte. Mi-am dat seama însă că există alţii mai buni, care s-ar putea strădui mai mult pentru mine, alături de care să sclipesc. Dar nu l-am părăsit încă, în ciuda faptului că visez zi de zi la altul…

La urma urmei, ne cunoaştem foarte bine şi ar fi păcat… M-a văzut frumoasă, urâtă, m-a văzut machiată, nemachiată, elegantă, sexi, în pijamale, m-a văzut tristă, fericită, m-a văzut plângând, chiar dacă atunci când e prin preajmă încerc să zâmbesc.

Mi-a cunoscut familia, prietenii, a admirat florile pe care le admiram şi eu, a surprins apusurile de soare care îmi aduceau des întâlnita stare de melancolie. Era cu mine în mare parte peste tot.

Dar eu, ca o ingrată, uneori uit complet de el zile întregi, nopţile nu mă interesează dacă stă confortabil sau nu şi s-a întâmplat chiar să îl rănesc fizic.

Nu este cel mai bun, dar face tot ce poate pentru a mă mulţumi; şi deseori sunt foarte mulţumită de munca lui în acest sens.

A fost mai bun decât cel pe care îl pierdusem în aceeaşi vară în care ne-am cunoscut şi m-a consolat. Dar acum, ca orice om, îmi doresc ceva mai bun, oricât de mult m-ar fi ajutat el, sărăcuţul… Se găsesc atâţia mult mai atrăgători, mai sofisticaţi, mai buni, pentru care, ca un om trecător şi schimbător ce sunt, aş da întreaga noastră prietenie.
Poate vi se va părea ciudat, dar nu ştiu nici măcar cum se numeşte. Şi mă refer aici la un prenume care să-l deosebească, la o poreclă, căci îi cunosc numele de familie; şi probabil sunt sute de mii, milioane de ‘fraţi’ de-ai săi răspândiţi în întreaga lume.

Despre cine vorbesc? Păi încă nu ţi-ai dat seama?… Vorbesc despre cel care m-a făcut să zâmbesc văzând atâtea şi atâtea fotografii frumoase. Hm, te-ai mai gândit?
Da, aparatul meu de fotografiat, camera mea, despre care spun fără modestie că e cam… mediocră, dar e mea şi mă ajută de fiecare dată.

Şi nu, nu sunt ‘îndrăgostită’ de camera mea. Doar că încercând să adorm, mă gândeam ce aş mai putea scrie pe blog-ul ăsta plictisitor, iar şiroaie de idei se scurgeau. De teamă să nu dispară peste noapte (la propriu), am luat o foaie şi un pix şi am scris ceea ce tocmai ai terminat de citit.

A! Apropo, tare mi-ar plăcea să-ţi văd moaca citind textul de faţă 😀
bbye
..

30 de gânduri despre “El. Eu. Noi

  1. e ciudat cum se poate atasa lumea in general atat d mult d obiecte..adik nuj..de exemplu la animale e mai usor de inteles ptr ca sunt si ele vietati insa…la prima vedere un aparat de fotografiat nu pare decat…un aparat de fotografiat:(
    cu timpul insa se dovedeste a fii singurul care poate vedea lucrurile k tine,mai bine zis tu le vezi prin intermediul lui:)

    Apreciază

  2. Dupa ce am treminat de citit de vreo doua ori, mi-am dat seama despre cine era vorba :))
    aaa…. si imi amintesc si cum in mod stupid l-am pierdut pe cel dinainte. 😀

    Apreciază

  3. Fiind obisnuita cu post-urile de genul acesta, dupa ce am publicat articolul pt Bono, pot spune ca sunt obisnuita cu compunerile din care reiese dragostea fata de un animal/obiect si nu pt o persoana, asa cum se banuieste la inceput…
    Deci pot spune ca suntem „colege de breasla” :)) ca si la citirea articolului meu sunt sigura ca unii s-au gandit ca e pt vreun neghiob de baiat om. :))
    Ah…si de data asta eu credeam ca e vorba despre vicky, pisica. :”> :*

    Apreciază

  4. dar eu nu imi iubesc camera de fotografiat 😀 Doar ca nu prea stiam ce sa mai postez pe aici si aseara … zburau ideile. Nu e cine stie ce textul, dar mie mi se parea oarecum amuzant la cateva minute dupa ce l-am conceput 😛 Dar stii cum e, cat era nou, imi placea, dar chiar si in cateva ore s-a alterat ‘placutul’ asta 🙂
    A..si nu avea cum sa fie vorba de Vicky 😀 Nu exista pe atunci ; ))
    Oricum, ma bucur tare mult ca te-am pacalit, Gabitza >: ) muhahahha

    Apreciază

  5. Haha,damn it,n-am citit multe texte de genul asta,deci bineinteles ca am picat in plasa. 😀 Frumos,imi place. 🙂 Imi aduce aminte de prima mea camera foto,o sapuniera de doar o jumatate de centimetru pe care-am cumparat-o in clasa a 4-a,din alocatia mea pe 3 ani,un Casio EX-S100 cu care am facut peste 4000 de poze in cateva luni,dar pe care l-am scapat intr-o zi pe jos (a nu stiu cata oara) si i s-a spart ecranul… bineinteles ca am izbucnit in plans,mai ales ca dragul de el nici vizor optic n-avea :p. Cand l-am dus la magazinul de unde-l cumparasem,vanzatoarea imi arunca o privire taioasa,intreband cu oarecare nervi in glas „ce-ai facut??”…norocul meu ca mama mi-a luat apararea si i-a spus ca ea a scapat aparatul pe jos si s-a spart ecranul. Vanzatoarea si-a dat ochii peste cap si cu o moaca de „puteti sa-l aruncati la gunoi” ne-a spus ca o eventuala inlocuire a ecranului costa mai mult decat aparatul in sine,asa ca mai bine cumpar altul. Am plecat dezamagita acasa,dar am continuat sa fac poze cu camera mea la nimereala inca aproximativ 1 an… ma rog,m-am cam intins la povesti 😀 ideea e ca desi acum sta prafuit undeva intr-un colt al camerei mele,nu stiu inca unde,am tinut mult la el,mai ales ca l-am cumparat din banii mei,l-am pretuit mult si am facut poze frumoase cu el pentru vremea aceea. Bineinteles,acum am o alta camera foto,un Fuji S5700,de care sunt foarte multumita si cu care iar am facut mii de poze,in iunie implineste un an :D. Ei,spor la poze si sper ca daca intr-o zi iti vei lua o camera foto noua,sa nu faci ca mine cu cea veche : )) macar pastreaza-o intr-o cutie si lasa-o sa se odihneasca-n pace :-” sau ceva de genul asta : )). P.S. Apreciez daca ai reusit sa citesti pana aici 😀

    Apreciază

  6. pentru un moment m-am simtit barfit…..dar mai apoi am realizat k nu eu sunt acel lucru ci aparatul foto….:X:X:….:))…..

    ce poate face o fata cu talentul ei de a scrie….te poate induce in eroare…. TE pUp…:*:*:*:*:…. Mishhhu much:P

    Apreciază

  7. e tipic tie:x.cunoscandu’te pe tine,mi’am dat seama de la inceput ca nu e poate fi vorba de o persoana,ci de un ‘ceva’ care iti e mereu alaturi:x
    imi place fooarte mult.e original….si cu riscu de a ma repeta,spun ca este atat de ‘Alexa’…e nou.e neobisnuit.e stilul tau.
    si fata mea a fost una amuzata:D
    >:D<:X:*

    Apreciază

  8. eu nu as vrea sa-mi vezi fatza in momentele astea.deja ma gandeam la..”aventura” aia a ta,din vara..:-„..dak imi aduc bine aminte:))) Romantica si naiva de mine 8-| ..deja asteptam punctu culminant:)))) …am fost dezamagita,recunosc:-:D< :*

    Apreciază

  9. ma asteptam sa zici un nume ceva(eventual de baiat..:P)..da’..n’am dat de nimic..pana la „aparatul meu de fotografiat”..sincer nici daca stateam 2 ore sa citesc nu cred k imi dadeam seama:P
    imi place mult cum ai scris…doar e stilul tau:X:X:X
    :*:*:*:*:*>>>>:D<<<

    Apreciază

  10. Deci expresia fetei mele e ca am fost foarte atenta la ce ai scris iar pozele care le faci sunt absolut super. Urat ca nu iti iubesti aparatul :)) care datorita lui scoti acele poze 😡

    Apreciază

  11. aa..si de poza de la sfarsit..nu mai zic nimic…oricum iesi foarte bn in poze:>:>:*:*:*(imi plac mult pozele cu aparatul de fotografiat..eventual din alea mai vechi si mari):D

    Apreciază

  12. …eu am crezut ca e Caragiale…actualul tau… pentru care l-ai parasit pe bietul Peda…dar si mr. Cara va primi papucii de la tine peste doi ani juma…
    Si eu l-am lasat in ’91 pentru alta mai batrana din Bucuresti….

    Apreciază

  13. @ Radu: .. hahahha : )) Auzi la tine

    @ nadia, ina, valy: multumeeeesc 😀 Va puuup

    @ gyu: eh, e mult spus „aventura” (dar probabil de-aia ai folosit si tu ghilimelele) 😀 E vorba doar de un baiat pe care l-am vazut si mi-a placut :”> si…am mai vorbit vara pe windows live messenger : ))

    Apreciază

  14. Am crezut ca te-a lovit dragostea :))
    Am citit primele randuri si am zis , ce ne povesteste ea aici despre iubiti , alea alea 😀 . Si la sfarsit vad o poza . Ceva nu era in regula , vorbeste despre iubitul ei si pune o poza cu ea? 😕 Si m-am pus sa citesc :)) . Frumos 😉

    Apreciază

  15. mai BambOOcHa 😀 (Andrei din Galati, vezi ca stiu?:D) … mersi mult ca imi vizitezi blog-ul, ca citesti si ca mai si comentezi ; ))
    Dar nu vad aici nicio adresa, nimic. Oare ai blog? 🙂 Sper sa revii cu un mic, mic raspuns

    Apreciază

Lasă un răspuns

