Prinde răsăritul

Timpule, unde alergi?
Ai trecut mereu pe lângă mine şi nu ţi-a păsat. Tu ai adăugat înţelepciune, dar şi nepăsare, egoism spriritului tău, iar eu am rămas mereu aceeaşi.

Unde alergi cu clipele mele? Vreau să te prind, hoţ grăbit ce-mi furi zilele, lunile, anii… Câte vieţi şi amintiri ai şters şi le-ai aruncat spre întunecatul abis al inimii tale de gheaţă înainte să ajungi la mine şi să treci prin şi peste spiritul meu, persoană mediocră ce sunt? Ce-ţi pasă ţie de noi, indivizi trecători pe lumea asta, când tu eşti infinit şi nu mori niciodată? Câte speranţe şi iluzii duci pe aripile tale împăienjenite de uitare şi de dor?

Timp ce curgi prin vieţile noastre asemenea apei unei cascade mult prea furioase, unde-ţi este demnitatea?!
Tu, care ne oferi bucuria clipei, dar şi dezamăgirea momentelor în care realizăm că te-am pierdut, tu… exişti mereu. Noi te pierdem, tu ne faci pierduţi, dar veghezi întotdeauna, dai şi iei înapoi sensul vieţii. Mergi într-o singură direcţie, iar faptul acesta ne dă senzaţia de instabilitate, de efemeritate… Răpeşti vieţi şi iubiri şi se pare că nu-ţi pasă.
Timp grăbit, fă-mă copil din nou…

11 gânduri despre “Prinde răsăritul

  1. „Timp grăbit, fă-mă copil din nou…”, inca esti copil… traieste-ti copilaria ca mai departe, pe la aproximativ 20 de ani iti doresti asa de mult sa fii copilul ala inocent… de altadata

    Apreciază

  2. Nu e trist. E real si poate ne mai trezeste si pe noi la realitate. Ce am inteles eu de aici, ar fi .. Traiti fiecare clipa pentru ca maine s-ar putea sa nu mai ai clipe de trait.

    Succes in continuare 😀 imi plac posturile tale 😉

    Apreciază

  3. „timpul nu trece, doar noi trecem prin el” – nu mai ştiu sigur cine a spus asta, dar mi-a plăcut, nu ştiu cât e de adevărată, pentru că…adevărul este că în lupta cu timpul, nu avem decât să ne păstrăm spiritul tânăr, chiar dacă trupurile noastre ajung să poarte haine de adullt în timp. să ai o zi plăcută îţi doresc, chiar dacă trece prea repede…

    Apreciază

Lasă un răspuns

