Mama

Mama.
Mama mi-a dăruit tinereţea ei, mi-a transmis întotdeauna energie, voie-bună, iubire. M-a ţinut la pieptul ei încă de la început şi şi-a împărţit căldura inimii ei tinere cu mine. A crescut odată cu mine, m-a sprijinit, m-a încurajat întotdeauna, dorindu-şi pentru mine ceea ce poate ea nu a avut. A ştiut mereu să mă facă să zâmbesc doar printr-o îmbrăţişare.

Mami a fost acolo când am făcut primii paşi şi tot ea era nespus de fericită atunci când am rostit primele cuvinte. Cu ea cântam în maşină şi datorită ei ştiu toate cântecele Mihaelei Runceanu. Ea mă mângâia şi îşi dorea să îmi poată lua durerea atunci când eram bolnavă. Alături de ea am plâns… de tristeţe şi de fericire.
Ea va rămâne ‘mami a mea’ chiar dacă anii vor trece peste amândouă. …Ea îmi va mulţumi atunci când va citi aceste rânduri, chiar dacă sunt mult prea simple, comune şi insuficiente pentru a-i mulţumi ei pentru ceea ce este, pentru ceea ce sunt….
picture-049

8 gânduri despre “Mama

  1. „Divină prin faptul naşterii tale
    Steaua care iţi luminează chipul
    Picătura de ploaie care apare la secetă
    Raza de lumină reflectându-ţi calea binelui
    Oxigenul care te menţine in viaţă.”

    o parte din ce am scris eu despre mama…..

    te astept sa mai citesti daca vrei…CLICK

    Apreciază

  2. dragut. 🙂 si sunt sigura ca mama ta nu considera ceea ce tu ai scris aici ca fiind niste cuvinte „mult prea simple, comune şi insuficiente pentru a-i mulţumi ei pentru ceea ce este”…:* la multi ani si din partea mea. >:D<

    Apreciază

  3. Pentru ca sunt cele care insenineaza zilele barbatilor – desi ei se plang dar numai pentru ca asa s-au obisnuit – pentru ca sunt cele care numai cand priviesc catre copiii lor, dau lumii mai multa frumusete, pentru ca sunt cele care gasesc in fiecare zi timp pentru orice problema si orice nevoie a celor dragi, pentru ca, desi se mai plang cateodata, o iau de la capat in fiecare zi, mai puternice si mai hotarate, pentru ca sufletul lor stie ce e iubirea, cum se daruieste si cum se primeste ea… pentru ele timpul se opreste putin in loc la fiecare inceput de Primavara ..

    Apreciază

  4. :P… stii ca nu prea intru sa iti citesc tie porcariile astea dar sincer este cel mai frumos lucru sa scrii despre mama ta..si totusi ai dreptate.. imi retrag cuvintele 😛 este mai bine sa intri sa citesti ce gandesc altii decat sa te joci cum fac eu :”>

    Apreciază

Lasă un răspuns

