Photos

Copleşită de neinspiraţie şi lene, nu am altceva de făcut decât să… pun aici câteva fotografii făcute ieri, la ţară. Să îmi spuneţi ce părere aveţi. Pozele nu sunt editate deloc, deloc 🙂

A. Şi cine se descurcă să editeze drăguţ, drăguţ şi are timp, poate încerca pe aceste fotografii 😀 ( i le trimit eu pe ym mai întâi )
22martie-015
22martie-016

22martie-017
22martie-008

22martie-024

Iar câteva variante editate by me găsiţi aici şi aici.
Numai bine

12 gânduri despre “Photos

  1. iubesc catelusii…mai ales ca pe unul dintre ei il cheama felix. :”> :-„…si sister’a ta e super draguta, ti-am mai zis, semanati fff bine, si cu mama ta, si pozele, ce sens are sa mai zic, sunt suuuper ca de obicei! :*

    Apreciază

  2. Bine ai venit si bine te-am gasit in acelasi timp! Nu stiu cum ai ajuns …sa ma insotesti in calatorie. Probabil umblai ..”hai-hui”.
    Draguta provocarea cu editarea. Daca resesc sa-mi fac un strop de timp poate ii dau curs.

    Pana atunci… numai bine!

    Apreciază

  3. nu mai au nevoie de nici’o editare . lasa’le asa , nu le modifica .
    Parerea mea ! 😀 . oricum daca vrei le editez si yo , da nu prea mult ca isi pierd frumusetea :X .

    Apreciază

Lasă un răspuns

