Boc se lungeşte. Devine Boooooooc.

Nu m-a interesat, nu mă interesează şi sper că nu mă va interesa nici pe viitor politica, însă pe la urechile mele vântul a suflat astăzi o ştire nebună, nebună, nebună…

Se ştie că premierul Emil Boc nu este prea înalt, iar de-a lungul timpului acest mic defect a fost întotdeauna ţinta glumelor. Mai mult sau mai puţin complexat, prim-ministrul României a decis ca luna următoare să meargă în China pentru a suferi o intervenţie medicală şi pentru a participa, bineînţeles, la terapia ce succedă intervenţia. Şi să vă spun prin ce va trece Boc: după o anestezie potrivită masei sale corporale, i se vor implanta un soi de elastice la încheieturile membrelor şi toracelui, astfel încât dimensiunile sale se vor schimba puţin… hehe, poate va ajunge mai înalt decât Tăriceanu 😀 . După această implantare a firelor elastice la încheieturi, medicii vor încerca să grăbească procesul de calcefiere al firelor, pentru a oferi stabilitate şi echilibru corpului premierului şi astfel, probabil întregii Românii.
Terapia post-operatorie va dura între 3 şi 5 săptămâni şi va consta în exerciţii de gimnastică şi “întinderi” (asemenea celor din Evul Mediu, de pe mesele de tortură), însă prim-ministrul nu va simţi durerea, firele uşor elastice intervenind în acest caz.
emilboc_

Mda. Probabil nu am fost deloc amuzantă, dar am zis că trece 1 Aprilie şi nici măcar nu încerc şi eu să păcălesc pe cineva… 😀 Ştiu că nu am făcut altceva decât să mă leg de sărăcuţul Boc, la fel ca toţi ceilalţi, mai ales că e posibil să fiu o nepoată de-a lui de gradul 879 499 543 şi să fie nevoit să mă angajeze în Guvern. C’est la vie

La mulţi ani păcălicilor care îşi serbează astăzi ziua de naştere…cunosc câţiva 🙂

10 gânduri despre “Boc se lungeşte. Devine Boooooooc.

Lasă un răspuns

