Secretul, stări şi sugestii :)

Dacă am învăţat ceva iarna ce tocmai a trecut este faptul că pesimismul atrage şi mai mult pesimism, iar concentrându-te asupra lucrurilor care nu îţi fac plăcere şi care în niciun caz nu îţi aduc mult dorita stare de bine, nu faci altceva decât să amplifici impactul pe care acestea le au asupra ta şi a celor din jur. Şi nu spun toate vorbele-astea doar pentru că am urmărit recent filmul ‘The Secret’, ci pentru că ştiu sigur că aşa este 🙂

A fost o iarnă lungă. Poate dacă am fi avut parte de mai multă zăpadă nu mi s-ar fi mai părut atât de lungă, însă zilele mohorâte, înnorate şi umede, combinate cu diferite întâmplări nu tocmai fericite şi gânduri ce deveneau din ce în ce mai pesimiste, m-au cam deprimat… Dar de câteva săptămâni s-a schimbat ceva. Soarele străluceşte din nou pe cerul albastru, mirosul verii şi al distracţiei pluteşte în aer, verdele e pretutindeni. Chiar şi ploaia ocazională îmi place.

Ştiu că am fost cam leneşă şi am dat uitării bloguleţul, dar se mai întâmplă. 😀 Voi scrie şi eu atunci când voi mai avea câte ceva de spus, iar timpul şi inspiraţia mă vor ajuta.

Acum să vă povestesc câte ceva despre documentarul ‘The Secret”, în cazul în care încă nu l-aţi văzut. Ei bine, acest film îţi poate schimba într-adevăr modul de gândire, dacă înţelelgi exact mesajul său. Asupra mea nu a avut o influenţă majoră, pentru că Alexa de dinainte de iarnă zâmbea des şi gândea pozititv, însă am impresia că m-a ajutat oarecum- m-a ajutat să mă cunosc mai bine pe mine însămi.

În film se explică modul în care propriile gânduri ne influenţează realitatea, totul bazându-se pe Legea Atracţiei. Îţi doreşti să ai success într-un anumit domeniu, atunci îndreaptă-ţi gândurile şi energia în această direcţie. Imaginează-te în postura pe care ţi-o doreşti, iar Universul se va “aranja” în aşa fel încât ceea ce vrei să se materializeze în propria ta lume. Dorinţa ta este poruncă. Aşa că haideţi să uităm de lucrurile care ne displac şi pur şi simplu să le ignorăm, să ne simţim bine în pielea noastră şi să zâmbim. Cât mai des. Să ne dorim fericirea. Vom avea parte de ea.

Suntem cu toţii rodul gândirii noastre, iar oamenii pozitivi atrag întotdeauna în jurul lor oameni pozitivi. Nimănui nu îi place stresul, tristetea ori pesimismul, aşa că dacă ne dorim să schimbăm ceva, am putea începe prin a ne îmbunătăţi starea de spirit. Atunci când realizăm că suntem furioşi ar trebui să râdem în sinea noastră de banalitatea situaţiei; nimic nu ar trebui să ne împiedice cu adevărat să ne simţim bine.

În mod sigur veţi crede că aberez aici ca de obicei şi poate că pe de-o parte aveţi dreptate, însă eu cred în ceea ce spun, iar pe moment îmi e de ajuns… Bineînţeles că o persoană nu poate fi mereu bine-dispusă, dar mă refer la o stare pe termen lung, la o stare generală. Iar eu mă simt bine. Sunt fericită şi îmi promit că mă voi bucura de fiecare rază de soare, de fiecare zâmbet şi vorbă bună şi voi încerca să profit de orice nouă oportunitate ce mă va întâmpina.

Gândiţi pozitiv. Zâmbiţi. Iubiţi.

______

Şi… Post Scriptum: V-aş ruga, dacă aveţi plăcerea, să îmi spuneţi si mie ce gen de articole v-ar plăcea să citiţi pe ‘blogul nostru’ (nu e doar al meu, este al tuturor celor care îl vizitează şi îi dau “culoare”). Aşadar.. aştept sugestii. Mulţumesc anticipat. 🙂

aprilie-2009

12 gânduri despre “Secretul, stări şi sugestii :)

  1. Legea asta a Atractiei chiar pare sa se aplice in cazul meu, mai ales ca in ultima vreme lucrurile merg chiar suspicios de bine (poate are legatura si cu ziua mea :D). De cand mi-ai spus de ea vad ca atunci cand sunt bine dispus lucrurile bune par sa vina de la sine.

    Apreciază

  2. aha…despre asta e cartea de la profa de psiho:D cartea mea. exact scrisa de ala cu „the secret” si cu „legea atractiei”…mie nu mi s-a parut ca functioneaza, sincera sa fiu.:))

    Apreciază

  3. pai vezi?! Toate iti merg prost, iar faptul ca te gandesti intens la asta face ca lucrurile sa se complice si mai mult. Pur si simplu elibereaza-te de ‘griji’ (si am pus intre ghilimele pentru ca la varsta noastra grijile ar trebui sa fie nule) 🙂 si… zambeste. Multumeste pentru ca esti fericita. Si chiar daca nu te simti asa, iti garantez ca te vei simti in scurt timp. Nu e vorba ca te minti pe tine insati, doar ca.. ajuta extrem de mult sa gandesti pozitiv. Bafta!

    Apreciază

Lasă un răspuns

