Cel mai iubit dintre pământeni

E mereu înconjurat de prieteni- vecini, prieteni din copilărie, colegi de armată, elevi.. mulţi elevi…. Îi ajută şi le oferă din timpul său. Stă, le ascultă problemele şi le oferă o nouă viziune asupra vieţii, îi ajută să privească din alt unghi, le oferă soluţii, le inspiră buna-dispoziţie. Cred că este ceva magic la el- toţi simt nevoia să i se destăinuie. Şi asta fac; fără ca el să întrebe prea multe, toţi îi relatează întreaga lor viaţă ca şi cum s-ar destăinui unui psiholog. Iar el stă, ascultă, dă sfaturi, glumeşte.

Se împrieteneşte uşor cu oricine şi toţi îl plac, toţi îl respectă. Are prieteni de toate vârstele şi ştie să-i ţină aproape. Nu cred că am întâlnit încă pe cineva care să nu îl sufere, să aibă ceva împotriva lui. 😀 Poate doar eu, uneori… Dar mă iartă. Îi trece repede supărarea şi îşi dă imediat seama când greşeşte.
Face sport şi are grijă să fie în formă mereu. Are grijă de el, dar şi de noi.

Îţi mulţumesc pentru ceea ce eşti. Îţi mulţumesc pentru fazele comice ale căror protagonist eşti, pentru că ţii la prietenii mei, pentru că eşti alături de noi mereu, pentru că ai un suflet mare şi lângă 1000 de prieteni, găseşti loc întotdeauna pentru încă 3000, pentru că te-ai sacrifica oricând pentru oricare dintre ei. Îţi mulţumesc pentru că uneori mă scoţi din sărite (deh, dacă nu ai face asta, aş crede că viaţa e prea roz 😀 ), pentru că dacă ai putea, ne-ai oferi şi luna de pe cer, pentru că ai încredere în mine şi mă încurajezi chiar dacă o dau în bară în mod constant, pentru că ştii să te distrezi şi ştii exact câtă libertate să-mi oferi. Îţi mulţumesc pentru că datorită ţie am cunoscut o mulţime de persoane deosebite de-a lungul timpului, pentru că eşti întotdeauna deschis şi sincer, pentru că ştii să te faci iubit. Îţi mulţumesc pentru ceea ce sunt.

La mulţi ani, tati. 🙂
0

19 gânduri despre “Cel mai iubit dintre pământeni

  1. chiar ca e cel mai simpatic tata pe care l-am intalnit
    pentru ca stie sa se distreze
    pentru ca stie sa dea sfaturi
    pentru ca se supara greu
    pentru ca nu se supara ca vorbesc cu ”ma” cu el
    pentru ca stie sa se distreze iar
    pentru ca stie sa faca gratare bune
    pentru ca era sa imi dea foc cand a aprins grataru ultima oara
    pentru ca face o tzuica fiarta….mama mama :X
    pentru ca stie sa se distreze in continuare
    pentru ca dupa toate astea e cu picioarele pe pamant cand trebuie…
    La multi ani Cip ! sa fii sanatos si sa ai parte de tot ce vrei 😀

    Apreciază

  2. Garo, ma simt nevoita sa te contrazic.

    1. Sa stii ca nu se supara chiar atat de greu.
    2. Nu el a facut tuica aia fiarta de care zici tu, ci mama lui 🙂 Ca tot ai scris tu ‘mama mama’ 😀 Dar nu pot nega faptul ca si el face o tuica fiarta buna, ca sa nu mai zic de vin…

    Apreciază

Lasă un răspuns

