Întoarcerea acelui sfert de an.

A venit pe neaşteptate şi ne-am lăsat învăluiţi în câmpul său magnetic electrizant şi parfumat. De fapt, nu ne-am putut opune. S-a mişcat rapid, iar acum suntem dezarmaţi în faţa puterilor sale pe cât de pure, pe atât de diabolice. Este dulce şi uscată, leneşă şi nepăsătoare, ne-a străfulgerat aşa cum ne loveşte iubirea- brusc, nemilos, cu o forţă nestăpânită. Şi, la fel ca aceasta, durează dureros de puţin. ( bine, poate dura mai mult dacă te muţi în zona Ecuatorului sau dacă ai în suflet o vară continuă.)

A scuturat iasomie, mărgăritar şi floare de zarzăr, a purtat mireasma salcâmilor înapoi în cartea lui Sebastian; dar o iert, pentru că e vara mea. Vara mea nesuferită şi dragă, în care mă voi bucura de fiecare zi. Vara mea, cu alte frunze, cu alte cireşe şi alte zâmbete, alte gânduri… Vara mea, cu nisipul fără de care poate că viaţa pe Pământ nu ar fi existat, cu sarea din mare, cu gălăgie şi linişte, cu aiureli şi vorbe demne de luat în seamă. Vară verde, albastră şi galbenă, vară plină de joc şi de prezent. Ce vor mai conta trecutul şi viitorul sub mângâierile soarelui, în briza ce-mi va inunda părul de aerul pe care şi tu îl respiri? Vara noastră, în care ne vom spune atâtea

3 gânduri despre “Întoarcerea acelui sfert de an.

Lasă un răspuns

