Îmi e dor…

În Egipt era cald, dar pentru mine era plăcut. Aerul era dulce şi avea o anumită încărcătură nostalgică, afectivă. Chiar dacă nu se întâmpla neapărat ceva, simţeam dragostea, istoria aceea iubită, plăcerea de a vedea deşertul în lumina magică a soarelui la apus. E.. minunat. Era. Îmi e dor.

Îmi amintesc de serile în care stăteam pe balcon, pe fotoliul din nuiele şi ascultam ‘Wild horses’, Natasha Bedingfield. Ascultam dorinţa de libertate, ascultam stelele sclipicioase, confidentele mele ce păreau atunci mai aproape, auzeam marea, vântul în palmieri. Era o lumină verzuie seara, întunecată, simţeam deşertul la doar câteva sute de metri.. îl simţeam sălbatic, tânăr, zbuciumat, tentant… aşteptându-mă, chemându-mă. Miroseam aerul sperând să descopăr în el respiraţia cuiva ce-mi era, practic, aproape. Stăteam sub acelaşi cer.

Egipt, Egipt, tu îmi ascunzi dragostea în fiecare fir de nisip. Ce trebuie să descopăr la tine? Ce ne uneşte destinele? Să mă aştepţi… desert

12 gânduri despre “Îmi e dor…

      1. Lorena are dreptate. Nu e vorba neaparat ca oamenii nu sunt liberi, pentru ca daca isi doresc acest lucru, pot gasi alte metode de a obtine libertatea, in special cu inima si cu mintea. Insa nivelul de trai este destul de scazut si unde mai pui si comunismul si toate situatiile aduse de acesta in care libertatea este limitata… chiar daca sunt norocosi ca au atatea vestigii din Antichitate si bineinteles, destepti, pentru ca stiu sa profite de pe urma lor. Aici am aberat putintel.:D Dar as putea vorbi destule despre Egipt, chiar daca e imposibil sa stiu totul doar din cele 2 vizite acolo…

        Apreciază

  1. Calatoriile,oriunde le-am face,ne imbogatesc. Nu trebuie neaparat sa traim viata celor de-acolo,daca nu vrem.Vedem,auzim si gustam doar ce ne intereseaza.Si fiecare ramane din aceste experiente cu ceea ce personalitatea sa il determina sa ramana.

    Apreciază

Lasă un răspuns

