Cum să înveţi norii să-şi ia zborul!

Cândva, într-o seară de început de septembrie, mai mult adormită decât trează, scriam aşa:
“Vreau ca toamna să mă facă să-l iubesc şi mai mult… iar pe el, pe el să-l îndrăgostească. De mine, evident. Îmi doresc o toamnă cărămizie, blândă, iubitoare, pe măsura aşteptărilor. Vara mi-a fost cea mai frumoasă de până acum, aşa că am aşteptări şi de la toamnă. Pentru că vreau ca această perioadă să fie asemenea unei comete- cu cap şi coadă. Însă coada- toamna, strălucitoare, urmând capul- vara, să nu fie sfârşitul. Vreau o ploaie de comete, o ploaie de steluţe. Vreau atmosferă de poezie… şi vreau şi căldură. În suflet.”

Nu a fost deloc aşa. M-au iubit doar frunzele şi am avut parte doar de frig şi de ploi mărunte, fără steluţe … Dar am vrut să zâmbesc, mi-am căutat optimismul în ceaiul de fructe şi în gutui, în scorţişoară şi în banca mea de pe al doilea rând de la geam. Acum o jumătate de oră aş fi putut spune chiar că îmi era dor şi de soare, pe care nu îl mai văzusem de o săptămână. Daaaar… să vedeţi.

Merg eu să duc un stick cu poze la fotograf, undeva în apropiere. Mi-am luat un rucsăcel în care mi-am pus o carte şi aparatul foto pentru eventualitatea în care ar fi durat puţin şi aş fi putut să aştept pe o băncuţă. Însă mi s-a spus că trebuie să aştept mai mult de o oră şi jumătate, aşa că iată-mă din nou spre casă. Am revăzut un loc încărcat de emoţii, dar am trecut repede pe lângă el.
Şi deşi îmi e jenă uneori să scot camera, să fotografiez pur şi simplu pe stradă, astăzi nu a fost aşa.
octombrie 2009 250
Am cunoscut chiar şi o pisicuţă care se milogea de mine. Dar nu i-am dat altceva decât… un mulţumesc.
octombrie 2009 251
Fotografiind balta aceasta, de la un nivel… adecvat, am văzut cum o gărgăriţă rămasă a verii se străduia să escaladeze un fir de iarbă încă verde.
octombrie 2009 257
În parc, linişte. Doar câteva crinzanteme tăcute şi ele.
octombrie 2009 248
Pe strada mea aştepta fix în mijlocul drumului căţeluşa pe care o cunosc de atâta timp, dar cu care nu aveam nicio poză. 😀 Prinţesa, pe numele ei. Mi-a pozat foarte ţanţoşă şi senină.
octombrie 2009 258
Merg ce mai merg şi uiteee-o. ^.^ Am luat-o în casă şi am fotografiat-o lângă cireşele, cât timp fierbea apa pentru ceai.
octombrie 2009 259 octombrie 2009 261 I keep summer Da, încerc să păstrez anotimpul cald. Dar nu prelungesc întâmplări ale sale, ci vara îşi înfige alte rădăcini, independente de lunile trecute deja. Se dezvoltă ca un cocon, se vrea o stare a sufletului.

Acum… ideea e că în mai puţin de 5 minute cerul s-a înseninat, mi-a zâmbit curat, albastru.
Soare.:) octombrie 2009 262 octombrie 2009

*Poate nu interesa pe nimeni ceva din ce e scris aici, dar ştiu sigur că toate o vor interesa pe acea eu din viitor. Alexa, te salut. Şi… trebuie să înţelegem că cerul, stările de spirit şi sentimentele se pot schimba destul de uşor. Trebuie însă să alegem să gândim cât de corect considerăm, să ne modelăm astfel încât să influenţăm pozitiv … totul.

26 de gânduri despre “Cum să înveţi norii să-şi ia zborul!

  1. Drumul iubirii

    Drumul iubirii se lungeste neincetat
    Deoarece acesta nu poate fi uitat,
    Indiferent de obstacolele ce apar
    Sufletele pereche parca dispar
    Intr-o lume perfecta de clestar,
    In care nimic nu e imposibil
    Sau mult prea ireal
    Sa fie plauzibil,
    Dar cu toate acestea exista
    Aceea raza parca desprinsa
    Doar de inimile noastre atinsa,
    A iubirii ce ne inspira neincetat
    Aceea vraja de neuitat…

    Apreciază

  2. Frumoase pozele 🙂 uite ca sunt atatea lucruri frumoase in jurul nostru, lucruri pe care le vezi in fiecare zi si care in simplitatea lor sunt superbe. Ai o pasiune foarte frumoasa, keep up the good work !

    Apreciază

Lasă un răspuns

