De mâine …

E frumos să poţi face ceea ce îţi place, să faci lucrurile cu drag, fără să ai neapărat nevoie de ceva/cineva care să te împingă de la spate. Pur şi simplu să decurgă normal totul, să investeşti pasiune şi timp, creativitate şi atenţie. Vreau ca pe viitor să nu mă schimb prea mult, mă văd aceeaşi în linii mari. Vreau să fac lucrurile cu drag, să fiu folositoare, să am timp pentru mine şi pentru ceea ce iubesc într-un anume fel. Totuşi viitorul îmi pare un amestec de gaze, un amestec de particule ce se apropie în încercarea de a forma un întreg, pentru ca apoi să se depărteze, speriate unele de altele. E agitat viitorul ăsta. Agitat şi nesigur. Deciziile încă nu au fost luate, iar el nu poate prinde contur, oricât încerc eu să îi creez o imagine. Cine voi fi? E greu chiar şi de imaginat; abia pot să îmi dau seama uneori cine sunt…

Vreau să culeg voinţă de la cei ce reuşesc, să asezonez cu bunătate de la cei ce iubesc şi cu speranţă din ochii celor ce cred.
De mâine vreau să iau atitudine. De mâine sunt eu. De mâine o să mă caut. Şi poate că prin exerciţiu, o să mă găsesc… Azi e deja mâine.
noiembrie 2009 002

19 gânduri despre “De mâine …

  1. Da,da,da.
    Cine vei fi?Trandafirul inflorit al bobocului care esti azi.
    Penultimul paragraf al inteleptei tale cautari mi-a dat o idee de topic.Ce persoana a avut cea mai mare influenta pozitiva in viata voastra (in afara de parinti,desigur)?Ati avut deja norocul sa intalniti o asemenea persoana de la care sa invatati lectii esentiale de supravietuire,sa zicem?

    Apreciază

    1. De fapt, cred ca ne formam caraterul imprumutand cate ceva de la aproape fiecare om pe care il cunoastem. Uneori se intampla asta si fara sa ne dam seama. Dar nu stiu ce sa spun acum… Nu stiu daca e vorba despre lectii de supravietuire, ci mai mult despre feluri de a privi viata. In cazul acesta, da, cred ca am avut ocazia sa intalnesc persoane care sa ma influenteze pozitiv.

      Apreciază

  2. „De mâine vreau să iau atitudine. De mâine sunt eu. De mâine o să mă caut. Şi poate că prin exerciţiu, o să mă găsesc… Azi e deja mâine.”
    Şi la mine :mrgreen: .

    Apreciază

  3. finalul incununeaza opera 🙂
    noroc cu finalul ca altfel… stii deviza studentului ” de maine ma apuc de invatat” 🙂

    Viitorul… mult din el e in mainile tale / modeleaza/l atat cat iti sta in putere… restul, daca e in grija sortii, lasa/l in grija sortii si asa n/ai ce/i face, si pe urma Dumneyeu e expert in modelat viitoruri, chiar si in remodelarea trecuturilor …

    Apreciază

  4. Nu mai stiu unde am citit prima data chestia asta, insa m-a marcat: nu exista prezent; clipa aceea care e acum e mult prea scurta sa o constientizam. De asta avem tendinta sa vorbim mai mult la trecut ori la viitor. Eh, tu privesti clipa de maine, dar aceea poate fi imediat. Go for it. 🙂

    Apreciază

  5. e cel mai frumos lucru să faci ce îți place 🙂 nu e vorba să fie cineva care să te împingă de la spate, e vorba de cineva care să te sprijine și să te susțină când ai nevoie. și să aibă încredere în tine, atunci când tu nu ai. dacă ai pe cineva care să facă astea pentru tine, crede`mă că nu simți oboseală, nu simți supărare când ceva nu îți iese .. pur și simplu simți că poți face orice 🙂
    și o să te găsești .. ai să vezi 🙂

    Apreciază

  6. nu am zis să te bazezi doar pe alţii … doar că singură e mai dificil, ca să zic aşa. e bine să ştii că ai pe cineva acolo … [poate să fie şi în umbră, doar să ştii tu că e acolo :)]

    Apreciază

Lasă un răspuns

