Wind of change

Caut şi parcă ceaţa se mai risipeşte, deciziile sunt pe cale de a înghiţi prima lor gură de aer; trebuie doar ca impactul să nu fie cumva prea mult pentru ele, să nu le ameţească. Trebuie să reziste îndoielilor, petelor de cerneală, blamărilor. Să se impregneze în viitor. Să nu aparţină doar unei clipe sau două, pentru ca apoi să zic: ‘ Ehe. Atunci visam mult, voiam multe de la viaţă…’

Poate că acest cuvânt încornorat- Viitor– nu mă va mai speria atât. Poate că mă va modela astfel încât să îl pot modela eu mai târziu; poate îmi va face ordine în gânduri şi în vise, poate că-mi va stabili scopuri.
Ciudat. Acum nu mă simt. Ca şi cum nu aş trăi, ca şi cum aş aştepta ceva… Inima îmi e cât un purice şi totuşi, încearcă să fie radar. Nu reuşeşte însă.
Teza de la fizică va trece, testul de la analiză la fel. Şi vremea mea se va duce, dar sper să fac ceva folositor cu ea.

“ Take meee to the magic of the moment on a glory night, where the children of tomorrow dream awaaay…”

17 gânduri despre “Wind of change

  1. tu vb, raducane, cu gazonul tau, garduletul, nevasta, 2 copii + jack si daniel?:))

    eu cred ca trebuie sa ai anumite prioritati, dar nici sa nu traim dupa un sablon. 🙂 chiar vroiam sa scriu ceva despre asta…

    p.s.: wind of change 😡

    Apreciază

  2. Viitoru?
    Este ceva indepartat dar care isi face aparitia mult mai repede decat ai crede.
    Maine ai cateva obstacole , le vei trece iar elle vor deveni o amintire..
    Viitorul este in mainile noastre,ne mai abatem de la calea propusa , mai avem noroc, uneori, alteori ghinion , dar in linii mari este in puterea noastra…
    Bafta pe maine !!!

    Apreciază

  3. Un text perfect echilibrat din punct de vedere al ideilor,al stilului,al emotiilor transmise.
    Daca tot te gandesti la viitor,poate intrevezi o solutie prin care sa-ti valorifici talentul literar.
    Cartim gandeste realist.Nu ne putem astepta sa ni se indeplineasca toate visele si proiectele,dar daca ne adaptam din mers astfel incat sa profitam de ocazii vom fi multumiti.Si mai ales sa pastram mereu un as in maneca-o varianta de rezerva sau Plan B,cum spun americanii.

    Apreciază

  4. Si eu ce ziceam?
    Mai realist de atat nu pot fi , am raspuns la o reverie cu o semireverie ca psiholog sunt …ofeream empatie.
    Nu cred ca Alexa vrea un curs practic despre viitor, ea exprima o meditatie a ei.

    Apreciază

  5. De-acum incepe nebunia, asa, usor. Vremea trece, dar fiecare perioada are farmecul si culorile ei.
    N-ai de ce sa te indoiesti, ia-o usor, toate la timpul lor. Gandurile ti se vor pune in ordine singure, o sa vezi.
    Cat despre iubire…well, tre’ sa iti doresti foarte mult sa poti ajunge sa iubesti, tre’ sa doresti cu adevarat, sa o accepti alint, atentie, grija, compasiune, daruire, sarut…si multe multe alte lucruri. Orice om stie sa iubeasca, dar trebuie sa si vrea!

    O plimbare linistita prin orasul tau, o ciocolata fierbinte, multe zambete si-o inghetata gustoasa de fructe, o invitatie la o piesa de teatru (care poa’ sa fie o comedie), un sarut nevinovat si dulce pe obraz, un compliment sincer, o strangere calda de mana si-o despartire (putin rece) sunt poate doar o mica parte din ingredientele unei povesti frumoase…

    …dac-as fi in locul tau si mi s-ar intampla ceva asa dragut, nu stiu daca as sta pe ganduri prea mult. Vremea trece…

    Apreciază

  6. eu sunt de parere ca trebuie sa traiesti prezentul, fara sa te agiti in mod inutil pt viitor.
    e normal sa fii preocupat de ce o sa faci mai departe, dar totusi, timpul nu`l poti da inpoi :D.

    Apreciază

  7. Acest „nu mă simt” mă sperie. Ştiu bine cum e. Există o singură cale să ajungi la tine, să te cunoşti cu adevărat. O ştii, dar încă nu o vezi. O simţi, dar nu o înţelegi. E în sufletul tău, în cel mai adânc loc. Caută această cale pentru a putea înţelege rostul vieţii noastre şi a trăi cu adevărat clipa!

    Apreciază

Lasă un răspuns

