Un an…

Acum un an începeam ceva… ceva ce m-a ajutat, m-a derutat, mi-a adus aprecieri, mi-a făcut puţină ordine în câteva dintre fulgerele minţii, pe care le-am numit “Gânduri călătoare”.
Cred că am evoluat. Am crescut în cuvinte, amintiri şi trăiri.

Aici îmi sunt primele încercări. Restul… prinde rădăcini acum.
Nu îmi doresc cadouri pentru Crăciunul acesta. Vreau doar să pot. Să reuşesc, să-mi transform în realitate cele mai îndrăzneţe dorinţe, să îmi apropii idealurile.

Tu ce speri să găseşti sub brad? Sau poate că şi tu vrei cadouri venite din propria esenţă, ori din nuanţele inspirate de alţii?

12 gânduri despre “Un an…

  1. La mulţi ani Gânduri Călătoare! Cât mai multe introspecţii şi descoperiri, despre propria persoană. S-auzim de bine şi în anul ce va urma.

    Mie, mi-a aterizat de sâmbătă’n ghetuţe, o nepoţică. Moş Nicolae a ridicat destul de sus ştacheta pt Moş Crăciun. Sper să nu-mi lase ăsta sub brad, un copil al meu… 😀

    Apreciază

  2. La multe posturi,Alexa!Faptul ca blogul a trait atat e o mare realizare.Ca si pentru bebelusi,primul an de viata e hotarator pentru dezvoltarea ulterioara.
    @Mistotica:Asta da cadou de Mos Nicolae…Sa-ti traiasca si sa fii un unchi bun.Cum o cheama?

    Apreciază

Lasă un răspuns

