Sunt o ignorantă. Ignor că afară stă să ningă. Eu răsfoiesc fotografii verzi şi albastre, fotografii în haine subţiri. Şi mă mir cum monotonia zilelor de şcoală poate şterge într-un timp aşa scurt atâta căldură şi atâta optimism.
Sunt în regulă, diseară merg la o petrecere la care sper să am parte de distracţie, de îmbrăţişări, de amintiri reactualizate…
Dar ce dragă mi-a fost vara…

Şi totul a rămas acum presat între paginile trecutului.
Ninge. Afară cu fulgi mărunţi, aici cu firimituri de timp.

16 gânduri despre “

  1. Da, si al meu ! 😛
    Si eu trebuia sa merg la o petrecere mare, fta unui amic al meu a implinit 18 ani iar amicul a cheltuiot 2500 euro penntru ziua fete, doar ca eu am febra si nu pot participa la aceasta petrecere cu mare fapt. Ar fi trebuit sa fiu cel care filmeaza petrecerea , azi mi s-au adus medicamente ca sa pot sa il invat pe alt amic sa manevreze aparatul de filmat…
    Asa ca…asta e… [pzele tale sunt foarte frumoase 😛

    Apreciază

  2. La noi in oras a nins ieri aproape toata ziua,dar nu s-a depus zapada decat pe masini.A aratat si la televizor.Azi e frig si urat.
    Ai fost inspirata ca ai postat poze care ne amintesc de vara.Imi place mult cea cu puisorii.Si penultima,cea cu perspectiva larga.

    Apreciază

  3. Doamne pui , scrii lucruri minunate , stau in pat , lenevind si citesc noutatile pe care le ai postat , ai asa mult talent ! Si o sa spui ” e da, de unde atata” ,nu ?:p asta este adevarul , postarile sunt minunate l fel ca tine puiut :* mi-e tare doricel de tine , te pupa o pitica

    Apreciază

    1. Pitic, sa mai intri pe-aici pe la mine. Comentariile tale imi aduc un sentiment atat de placut. Iti multumesc.
      Ai grija de tine si… pana una alta, lasa blogul meu, vezi ce face Vitoria Lipan.
      Imbratisari.

      Apreciază

  4. Avand in vedere pozele pe care le-ai atasat postarii, inteleg de ce te-apuca nostalgia vremurilor „mai putin friguroase”, ca sa spunem asa 🙂 Intr-adevar mi se par a fi poze reusite, calde, cu o poveste in spate. Si sunt frumoase, linistitoare, oarecum 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

