Vin Sărbătorile, vin

M-am supus iernii. Şi asta pentru că îmi place atât de mult să îmi las paşii pe zăpada neatinsă…
Mergeam pe alee, către casă, şi viscolea. Vântul îmi arunca în faţă fulgi reci şi îmi aducea arome de sarmale de la blocurile vecine. Mâinile îmi îngheţau pe pungile de cadouri. Eram atât de încântată de cumpărăturile făcute, de frig, de zăpadă, de tot. Încă vreo 5-6 ninsori ca aceasta şi iarna va ajunge să îmi placă ceva mai mult.

Până una, alta, am o mică surpriză de Crăciun pentru colegii mei. Sau, mă rog, trei surprize: una, două, trei.
😀

11 gânduri despre “Vin Sărbătorile, vin

  1. Am vizualizat surprizele,desi nu-mi erau adresate.Mi-au placut filmuletele,desigur.
    Am retinut si faptul ca holurile sunt suficient de largi pentru a permite mici distractii in pauze.La noi ar fi imposibil din lipsa de spatiu.

    Apreciază

  2. :))..ce tari au fst filmuletele..pe ala din septembrie(cred:-?)..nici nu-l mai stiam..l-am revazut pe raducu..cu freaza lui de ciocanitoare woody:))..deaia nici nu-l recunoscusem la inceputul anului:P
    aaa..si app..de ninsoara..sa ninga asa pana de revelion daca s-ar putea:X:X..prea frum postu:X..ar merge si un colind:>

    Apreciază

Lasă un răspuns

