Lola şi fabrica de vise.


Lola modelează şi pictează vise, sentimente şi dorinţe. Investeşte în mărgelele pe care le face o pasiune pură… Nu o cunosc personal, dar i-am citit majoritatea postărilor de pe blog şi am ‘răsfoit’ paginile catalogului său virtual de nenumărate ori. Şi toate acestea mi-au creat o imagine a sa. Scrie cu sensibilitate, este puternică, optimistă. I-am răscolit printre amintirile pe care le-a conturat într-un fel delicat şi romantic în textele de pe blog. E posibil să nu fi surprins toate vorbele şi trăirile sale, dar cel mai important lucru e că citind-o, starea mea de spirit urcă spre mai bine, se înalţă spre albastrul infinit, pozitiv.

Este modelul de om care ne arată că în lume încă există bunătate şi posibilitatea de a-ţi stabili propriile reguli de joc, de a trăi vise, de a împărţi şi altora picături dintr-un dulce şi curat nectar al sufletului…
Săptămâna trecută am primit plicul cu mărgelele pentru cei 18 ani ai Ancuţei. Îmi era teamă să îl deschid. De fapt, nu puteam să cred că într-adevăr le voi putea ţine în palme. Miroseau a vopsea, a prospeţime.

Încrederea în creativitatea şi talentul Lolei a fost răsplătită, iar mărgelele sunt… simpatice foc. În orice caz, Anca ar trebui să spună mai multe despre asta; ea le-a purtat la gât în seara petrecerii. 🙂

8 gânduri despre “Lola şi fabrica de vise.

  1. Am vazut blogul Lolei si mi-a placut mult.
    La multi ani Ancai de ziua ei!A implinit 18 ani pe un ger cumplit(cel putin la noi e cea mai scazuta temperatura din tara in aceasta dimineata)dar acesta,se spune,e semn de rodnicie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

