Nu sunt aici.

Viaţa e ciudată, noi suntem ciudaţi. Dar astăzi vreau să spun că viaţa e ciudată într-un sens bun, inedit, plin de surprize şi de parfum. Nu un parfum pe care să-l pot percepe cu nasul, ci un parfum special, ce ascunde particule de sentimente ce se dizolvă încet, încet în … mine.
Nici eu nu ştiu ce zic, doar tastez frânturi de cuvinte pe care vocile duale din minte mi le trimit năuce. Senzaţiile mă acaparează, chiar şi cu albul de-afară- monocrom, inodor, chiar şi la temperatura camerei.
Visez. Sunt într-un loc ce ar putea fi de fapt altul. Nu locul contează, ci prezenţa acelui om ce-i oferă viaţă. Sunt naivă, dar acum nu-mi pasă. Îmi pasă doar de acela care îmi oferă chiar şi acest mărunţiş, minutele sale din mijlocul deşertului. Îmi înseninează ziua. La urma urmei, nici nu îl cunosc. Nici el nu mă cunoaşte. Dar amândoi ştim ceva…
Nu, nu sunt (prea) nebună. Sunt doar sinceră şi liberă, sub soare, în văzul tuturor. Aerul rece se va încălzi, tot ce îmi doresc se va adeveri, oamenii vor continua să îmi dea motive să sper, voi găsi din nou putere, voi visa mereu… Nu ştiu prea multe, dar ştiu sigur că undeva, cineva îmi scrie câteva rânduri, gândindu-se la acea eu care îi zâmbea într-o vară…

Lumea e mare, prietenia e imensă. Marc Levy.

14 gânduri despre “Nu sunt aici.

  1. in legatura cu asta,am auzit ceva odata…cica era un nebun la un sanatoriu si ii spune doctorului:
    -Voi ne tineti pe noi aici pentru ca sunteti mai multi si d-aia ne considerati ciudati. Daca eram noi mai multi,atunci voi ati fii fost inchisi aici…

    eu consider ca fiecare are propria personalitate si trebuie sa si-o manifeste fara a fii jenat,impiedicat de parerea celorlalti 🙂

    app,voci duale??? esti norocoasa…eu am stadioane..:))

    Apreciază

  2. e plin de buna dispozitie postul asta, imi place :D.
    e inspirat in urma unei carti de levy, ceva ? sau ai citit ceva de la el pana acum?
    foarte frumos citatul, bun de tinut minte.

    o sa scriu cu cea mai mare placere un post pe ani de liceu dupa meci, sunt onorata >:D<

    Apreciază

    1. nu este inspirat de Marc Levy textul. L-am scris la repezeala, intr-o stare… euforica, as spune. 🙂 Dar am crezut ca citatul lui se potriveste aici. Il stiam din cartea „Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus”. Iti recomand Marc Levy cu toata inima, daca inca nu ai citit ceva scris de el. 🙂
      Te astept cu articolul ala.

      Apreciază

      1. toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus are pe coperta o cutie din-aia postala si e visinie?
        daca da, i-am cumparat-o unei colege pt ca ce era scris pe spate mi s-a parut foarte captivant :D. e cam pe lista mea de ceva timp dar nu am apucat!

        Apreciază

  3. exact in momentul asta am acelasi citat la status „Lumea e mare, prietenia e imensa”.fara sa stiu ca intr-un post l-ai pus si tu:D.Chiar azi am terminat cartea…si imi pare rau.A fost minunata.Iti multumesc ca ai aparut intr-o zi in clasa cu prima carte a lui Marc Levy pe care aveam s-o citim o mare parte din noi „Prietenii mei,iubirile mele”…si de aici mai avem un pic si ii terminam toata bibliografia:P

    Apreciază

Lasă un răspuns

