Apus aburit

Şi cred că o ‘atmosferă’ simpatică ar putea fi creată dacă adaug şi citatul din cartea Mihaelei Rădulescu, “Nişte răspunsuri”:

“Plăcerea mea cea mai mare când călătoream cu trenul — şi am făcut naveta niște ani de zile pe ruta Piatra Neamț – București — era sa suflu pe geam până se aburește şi să-mi desenez bărbatul pe care-l voi iubi, casa în care vom locui, aripile cu care voi zbura… Emoția mea cea mai profundă azi e să simt că trăiesc secvențe din geamul aburit pe care degetul desena dorințe, neștiind că pune întrebări…”

13 gânduri despre “Apus aburit

        1. Stiam insa ea mi se pare de prost gust pentru ca a acut oferte de genu daca vei cumpara 10 carti primesti nu stiu ce…nu-i ajung banii din concertele lu Stefan:-j

          Apreciază

  1. bai sa stii ca si eu la prima vedere cand am auzit de raduleasca si de marin banica, ca si-au lansat ambele carti in acelasi timp am zis ca e vreo moda. la marin-banica ma mai asteptam la ceva frumos scris dar la raduleasca in niciun caz.
    inca sunt placut surprinsa de citatul scris de tine.
    nu e neaparat neseriozitate, ci curiozitate 😀

    Apreciază

  2. am uitat sa zic, ma asteptam ca citatul sa fie ceva gen: cand merg piatra-bucuresti citesc in cantitati industriale, de-asta sunt asa uimita de citat. e emotionant.

    Apreciază

  3. Malpraxis, nu ma consider ‘neserioasa’ pentru ca am citit cartea Mihaelei Radulescu. Dimpotriva, te consider pe tine neserios pentru ca o judeci fara sa o citesti. La urma urmei, ceea ce scrie respectiva persoana nu trebuie sa reflecte neaparat activitatile publice si prestigiul ei.
    Intr-adevar, si eu eram putin sceptica cu privire la scrierile ei, insa am gasit in paginile acelei carti o persoana sensibila, dar si puternica, boema…
    Asa ca parerea mea e ca nu-i prea corect sa judeci, cum s-ar spune, dupa aparente.

    Cristina, da, citatul e emotionant. Si in carte sunt multe astfel de pasaje care, vrei, nu vrei, iti merg direct la inima. Sau poate ca asa se intampla cu noi, reprezentantele sexului frumos :)… Cat despre cartea Andreei, nu prea am nimic de zis. Nu am citit-o si, sa fiu sincera, nici nu am de gand. (sau, cine stie?!) Am auzit doar ca ea contine diverse articole, interviuri.

    Apreciază

  4. alexa, prefer totusi o carte care nu e scrisa de o diva. nu judec pe nimeni, doar ca la noi se pune prea mare accent de divele astea si sunt satul de orice care e legat de ele. de la a fi diva, fosta prezentatoare, fosta femeie maritati cu unul cu bani etc cred ca nu prea isi avea rostul sa scrie o carte. daca are talent sau nu, nu am de unde sa stiu dar since mi se pare cam mult pentru o diva sa scrie o carte. nu ca ar fi proasta, ca nu e. oricum daca ti-a placut, ti-a placut. stii cum e gusturile nu se discuta…se comenteaza 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

