Tot Ramona. Winter edition :)


(click)

14 gânduri despre “Tot Ramona. Winter edition :)

    1. da, e tare simpatica:)
      Nu cred ca e prima ei zapada. Din cate imi amintesc, si anul trecut a avut parte de ea. Siii…desi i-am facut atatea fotografii, nu e deloc o rasfatata 😀 (dupa cum poate parea)

      Apreciază

    1. hm. De obicei nu sufar genul asta de mesaje, fara suparare. E ca si cum mi s-ar impune sa adaug in blogroll. Asa ca de obicei, arat ca lucrurile pot sta cum vreau eu, doar ca de data asta am intrat pe blogul Leusor si… in fine. Un blog in plus/minus in blogroll, sa fiu serioasa :).
      Mda…cu placere. Te mai astept pe aici.

      Apreciază

Lasă un răspuns

