Zilele trec altfel acum, când anotimpurile se intersectează. Am vrut de mai multe ori să scriu câteva cuvinte pe-aici, dar nu am făcut asta. La fel, mi-aş fi dorit să găsesc un subiect despre care să vorbesc, pe care să-l dezbat. Să am o idee stabilă şi să o ‘prezint’ în faţa voastră, dar nu am găsit mai nimic. Ideile îmi sunt flexibile şi subiectele de interes general pentru ceilalţi de multe ori mă lasă rece…
Sunt însă împăcată într-un fel… deosebit, aş spune. Nu am bărzăuni care să mă neliniştească. Iar miercuri de miercuri cuvintele unor oameni cu o energie pozitivă îmi ajung nu doar la urechi, ci şi în suflet. Înţeleg, practic, (mă) cunosc, trăiesc. Da, simt că trăiesc. Încep să fiu conştientă de asta. Şi nu mai am impresia aceea atât de frecventă iarna că nu fac nimic. Cât despre stările mele, le las sub soarele de mai, în vântul cald. Să le modeleze ei.




10 gânduri despre “

Lasă un răspuns

