Pic, pic

Muzica de-afară e mai frumoasă decât cea din micile mele boxe negre. E o muzică nebună şi hotărâtă!
Acum, noaptea, caut. Ce caut nici eu nu ştiu… Caut răspunsuri, caut forme de întrebări oricum existente, oricum agăţate de fiecare inspiraţie de aer umed. Pe mine nu mă mai caut atât de mult şi de însetat. Am început să mă găsesc, câte puţin, câte puţin. În vise şi visuri, în fulgere şi miros de iarbă, în conversaţii şi în oameni.
Pic, pic…
…Dar îmi regăsesc echilibrul.
Pic, pic…

Un gând despre “Pic, pic

Lasă un răspuns

