Aici!

Ma grabesc cum nu va puteti inchipui. Am fost la tara pentru 3-4 saptamani, azi m-am intors pentru ca fotografiez niste oameni frumosi… Dar maine ma intorc la linistea mea de langa padure si la cartile frumoase… pentru inca 5 zile.
Am vazut ca am desule comentarii pe care nu le-am citit si pe care, cu putin noroc le voi citi maine dimineata.
Diacriticele vor aparea si ele asa, peste noapte. Acum va las. Va multumesc si va pup!
P.S.: Inca am pisoiasii!

4 gânduri despre “Aici!

Lasă un răspuns

