Emoţii

Pe 22 iunie scriam…
Da, poate că singurele aripi tăiate erau ale mele. Forţate să îşi oprească dezvoltarea… Şi în jur era un zid înalt, crescut din teamă. Dar o furtună l-a dărâmat. Brusc, neaşteptat, dintr-o singură lovitură ce avea în spatele ei, totuşi, mii de gânduri.
Nu-mi plac deciziile şi uneori mă detest pentru că am impresia că le iau cu ochii închişi, cu esenţa a ceea ce sunt evaporată…
Şi încă e vară.

Astăzi scriu…
Vreau să simt libertatea aceea care să-mi umple plămânii şi care să erupă în mine, în imagini, cuvinte şi impresii. Acea libertate sorbită de ochi tineri! Vreau să zbor!

8 gânduri despre “Emoţii

  1. Astept ziua in care vrei scrie: astazi am zburat. simt libertatea. sunt atat de fericita

    p.s. iti recomand destinul pasarii cu trei picioare din serialul Korean Jumong. Este un ghid despre cum poti reusi intr-o viata in care totul iti este potrivnic.

    Apreciază

Lasă un răspuns

