Şi, şi…

E oficial. De azi am aripi! Albe, sidefii, pufoase, cu pene chiar! 🙂 Sper să mă descurc cu ele, să nu fiu o împiedicată printre zig-zag-urile zilelor de vară care mi-au mai rămas… Sper ca timpul să se dilate, să inunde toate micile fisuri ale verii care deja s-a dus şi care a rămas totuşi în celulele mele transparente.
Realizez că îmi rămân sute, mii de fotografii, zâmbete îngheţate. Şi scoici şi fire de nisip pe birou. Şi liste şi pagini scrise, pline de gânduri târzii de noapte. Şi amprente necunoscute în personalitate. Şi vise. Şi, şi…

Later edit!

Iată-mă purtându-le.

4 gânduri despre “Şi, şi…

  1. Ai aripi unice, majore…18 aripi in 21 de clipe, sa ai parte de fluturi, raze de soare, stropi de apa clara, de iubire si mai ales multa fericire colorata …tanara si netulburata. Vai ce urare mi-a iesit!La multi ani!O viata fara griji! Olivia Elena

    Apreciază

  2. Ai să vezi, cu timpul o să-ţi placă să ai 18 ani… Însă depinde de tine, ce păstrezi din ceilalţi ani şi ce vârsă vrei să ai. Citeşte printre rânduri, ai să înţelegi. Şi cine spune că trebuie să fii un adult plin de responsabilităţi?! Nu, nu e chiar aşa. Mai bine, numeşte-o independenţă. Şi în plus, nu te obliga nimeni să fii un adult sec. Trebuie doar să ştii să nu-ţi pierzi ce nu vrei din anii ce au trecut.

    Apreciază

Lasă un răspuns

