17 forever

Vă voi spune de ce am tot negat până acum trecerea asta, de ce nu am vrut să accept că voi împlini 18 ani.
Mi se părea că 18 sună oarecum obscen… Asta pe lângă faptul că, deşi nu realizăm imediat, deoarece schimbările nu sunt niciodată prea bruşte, ci sunt treptate, ne maturizăm, ajungem să avem responsabilităţi, creştem.
Nu spun că mi-aş dori să am din nou o vârsta fragedă, de până în 10 ani sau pe-acolo, pentru că oricum nu am avut o copilărie atât de plină de peripeţii cum a avut mama mea, de exemplu. Şi chiar şi cu micile tâmpenii făcute, am fost cuminte de când mă ştiu. Dar nu îmi pare rău…

Nu, eu mi-aş dori, dacă asta s-ar putea, să am 17 ani mereu. Nu ştiu exact de ce îmi place numărul ăsta- 17. Îmi pare o vârstă crudă, frumoasă, plină de visuri şi de zâmbete sincere. Pentru că de-acum încolo voi întâlni şi alte feluri de zâmbete. Unele libidinoase, altele pline de subînţelesuri, altele de superioritate… Dar să nu mă gândesc la asta acum!
Eu am încredere şi deşi sunt convinsă că nu mai scriu aşa cum scriam în urmă cu un an, în linii mari sunt aceeaşi. Pentru că, după cum am spus şi mai sus, schimbările sunt bune atunci când sunt treptate…
Astăzi m-am hotărât să accept. De fapt, nu m-am hotărât în mod conştient, ca şi cum ar fi fost ceva ce mi-am propus să fac. Astăzi simt că voi accepta. În fond, nu am ce altceva să fac…

10 gânduri despre “17 forever

  1. Fiecare varsta are amprenta ei, figurile ei , prezentele ei, peripetiile ei. Oricat am vrea sa fim mai tineri, nu se mai poate, de aceea va sfatuiesc , din proprie experienta: TRAITI MOMENTUL. Asta e motto-ul meu care m-a calauzit in viata . Si nu regret ca l-am ales pe acesta . Viata trece repede, valul va ia pe sus, o data cu euforia clipei , nu stiti ce ar fi trebuit sa mai faceti la 15 sau 17 ani sau sa nu mai faceti. Incercati totul acum, cat se poate , indiferent de varsta. Atingeti cerul , gustati ploaia, alergati fluturii, nu trebuie niciodata sa-ti fie rusine ca poti striga tare: Iubesc primavara. Ati mancat vreodata mieji de nuca inmuiati in lapte? Incercati…nimic nu e imposibil acum! La multi ani inca o data, Alexa! Iti urez sa ai o tinerete unica…splendida si colorata!

    Apreciază

  2. Salut,

    Pentru ca esti un blogger cu influenta in mediul online din judetul Prahova,te invitam sa iei parte la conferinta de presa a proiectului Lecturi Urbane,pe data de 10 septembrie,ora 13:00 in cadrul Primariei Municipiului Campina..

    Lecturi Urbane este un proiect care are ca obiectiv principal incurajarea lecturii in spatiile publice.
    In municipiul Campina acesta a ajuns la editia cu nr.2,editie ce va avea loc in perioada 17-18 septembrie si ii va avea ca invitati speciali pe Alice Nastase-scriitor si redactor sef revista Tango si celebrul blogger Adrian Ciubotaru.
    Asteptam confirmarea ta pana pe data de 2 septembrie la adresa: campina@orasulciteste.ro

    Un gand bun,
    Echipa Lecturi Urbane Campina

    Apreciază

Lasă un răspuns

