Câteva cuvinte

Am momente în care aş pune în lacrimi tot ce simt eu, tot amestecul efervescent ce îmi gâdilă trupul, mintea şi inima doar prin cuvinte şi imagini. Nu e vorba de tensiune acumulată, ci de emoţie pură. Şi în acele momente aş sta şi aş plânge de una singură, fără să dau explicaţii cuiva, fără sunete… sunete care să producă vibraţii în aer, zic. Aş sta cu mine însămi, să mă caut, să mă găsesc, iar timpul să se dilate fin…
Nu încape vorba de slăbiciune, sunt puternică. 🙂 Dar e ceva acolo ce nu pot controla. Ceva ce anii nu au putut să schimbe nici până acum.
… A trecut şi vara asta. Dar probabil că v-aţi dat deja seama. Ei bine, cu toate astea, eu tot sper să trişez puţin şi să mai fur nişte vară.

A fost o perioadă importantă pentru mine, în care s-au întâmplat lucruri semnificative , dar pe care eu nu le-am considerat a fi suficient de interesante pentru a le povesti/ descrie aici. Ele au fost interesante, slavă Domnului, dar poate că Mircea chiar are dreptate şi sunt cam leneşă…
Mi-am propus să fac multe lucruri atunci când am simţit apropierea verii aşa cum simţi o furtună după zarva norilor certăreţi. Am scris o listă. Pe o foaie. Acum… nu pot bifa toate ‘obiectivele’ de pe listă, însă pe multe din ele le pot adapta.
Am avut o petrecere super, am mers în parc, am condus, am încercat să învăţ cha-cha-cha, am iubit, am fotografiat, am mâncat zmeură, am mers la un concert… şi aşa mai departe.

Pe lângă listă, spun că am prins răsăritul cu atâta trăncăneală-ca-între-fete!, am aflat ce sunt aceia cioclii şi cu ce se ocupă ei, am cunoscut oameni…
Şi aici e ceva ce încă nu pot înţelege! (dar e surprinzător de plăcută neînţelegerea asta) E ceva legat de viată, destin şi oameni, de… cum să explic?! De priviri ce conectează persoane, de întâmplare pură. Am cunoscut oameni pe care probabil nu o să îi mai văd vreodată, dar care au reuşit să mă mângâie cu vorbe şi să mă îmbrăţişeze cu privirile şi cu zâmbetele lor. Şi nu era nimic negativ în vorbele, privirile şi zâmbetele lor. Nu în ale celor de care povestesc aici. Iar dacă mă gândesc la aceşti oameni şi la Întâmplare, mai că îmi vine iar să plâng. Nu e tristeţe. Nici pisiceală. E uimire. Sunt un biet copil uimit de Viaţă.

4 gânduri despre “Câteva cuvinte

  1. Ai dreptate, vara, oamenenii, un zambet printre picaturile
    de ploaie, toate sunt unice, iti marcheaza viata intr-un fel sau altul. Eu am impresia ca momentul nu mai revine niciodata, trebuie trait intens cand il prinzi, ce e scris aici ramane si iti poate readuce in memorie momentul acela cand ai gustat zmeura sau cand i-ai facut poza, dar nu-l mai poti trai cu asa intensitate ca atunci…Viata e ca o cutie cu bomboane dec ciocolata, nu stii niciodata ce se afla inauntru.Eu mereu am incercat sa mai fur un pic din anii astia, din tinerete, sa fiu un copil intarziat, uitat de mama pe ultita, dar mereu ea isi aduce aminte de mine si trebuie sa ma intorc acasa, in preznt…TRAIESTE CLIPA!

    Apreciază

  2. da, s-a dus la dracu si vara asta si iar trebuie sa ne ascundem in hainele alea groase pe care nu le suporta nimeni si iar o sa asteptam ca lesinatii luna mai, cand ne trezim din amorteala asta sacaitoare numita iarna…si a propos de ascunsul de toata lumea unde sa stai cu tine insati si sa plangi fara motiv, si baietii plang, nu-i asa? in spatele oricarui zambet e si un plans asa cum in spatele oricarui barbat puternic e o fire blanda nu o femeie puternica, daca ne luam dupa o vorba veche, nu stiu ce am vrut eu sa fac cu comentariul asta, dar nu am mai intrat demult pe blog si am zis sa mai trec si pe la tine sa vad ce mai scrii. te-am pupat !!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

