Lumină

Într-una din clasele primare, doamna învăţătoare ne-a dat ca temă să desenăm , apoi să decupăm o reprezentare a Omului. Ceva… care să descrie Omul, pe care apoi să ni-l prindem în piept cu un ac de siguranţă. Era probabil pentru o lecţie deschisă sau mai ştiu eu ce proiect îndrăzneţ al dânsei. Nu îmi amintesc ce au făcut colegii mei, dar eu am desenat o lumânare, apoi am decupat-o.

În seara asta m-am aşezat pe pat, voiam să citesc. Parcă ceva lipsea. Am căutat cu ochii pe rafturi… şi am văzut o lumânare parfumată pe care am primit-o de la Diana cu mai puţin de trei săptămâini în urmă.
De obicei evit să aprind lumânărele de genul ăsta, vezi-Doamne să nu le irosesc degeaba. Şi aşa lumânărelele drăguţe, în tot felul de culori şi cu tot felul de forme şi arome rămân pe rafturi sau în sertare, se pune praful pe ele aşa … stând degeaba.

Am aprins lumânarea „Caramel Apple” şi am admirat flacăra şi ceara roşie care se topea.
Ce e Omul? O Lumânare.
Fiecare cu cantitatea lui de ceară pe care, până la urmă, trebuie să o topească, lăsând în urmă picături lucioase, unde trecătoare de parfum discret şi puţină lumină…

Am pus capacul şi flacăra a dispărut în câteva secunde.
Eu, pe de altă parte, am speranţa continuă ca nimeni să nu „mă închidă” vreodată cu un capac şi să-mi fure oxigenul…

6 gânduri despre “Lumină

  1. E super comparatia. Putem gasi multe de genul asta , nici nu ne dam seama ca omul poate fi in orice. Noi trebuie doar sa simtim si sa profitam de tot ce ne inconjoara…ca sa intelegem omul. Imi place mult cum scrii, Alexa si mersi de commnetul de pe blogul meu.Succes mult in anul care vine… E un an greu!pupic!

    Apreciază

Lasă un răspuns

