De neclintit.

Luni. 08:10
Ce somn îmi e… Şi cerul e întunecat. Hm, nu e frig. Merg. Pe geamul unei maşini se vede o pată albastră. Ridic privirea şi văd cum pata albastră e înconjurată de o masă omogenă de … cenuşiu. Zâmbesc. Deşi e înnorat, în spatele norilor e întotdeauna senin…
Merg. La capătul micii alei a parcului e un cais pe care îl ador în fiecare primăvară. Trunchiul îi e oarecum înclinat, iar acum stă acolo o pisică albă, cu ochii verzi. Pândeşte câteva vrăbii care se zbenguie mult prea vesele în tufişurile de lângă cais. O strig, dar nici nu mă bagă în seamă. Priveşte ţintă spre vrăbii. Îmi continui drumul…

Marţi. 08:10
O oră în plus de somn… nu-i bai. Cobor scările. Linia optimismului e ceva mai sus astăzi. Hehe, e aşa albastru cerul! Aburi plutesc pe lângă mine, se învârt, dispar…
Pietricelele de pe alee fac sub încălţările mele acelaşi zgomot din fiecare dimineaţă. Ajung din nou în dreptul caisului şi surpriză! Aceeaşi pisică e pe trunchiul său, de data asta ceva mai sus… Face acelaşi lucru! Pândeşte vrăbii. Are privirea fixă şi pur şi simplu îşi concentrează toată atenţia asupra a ceea ce are de făcut. Zâmbesc. 🙂 Iată ce înseamnă perseverenţa

Şi iată ce înseamnă să scrii un mic text cu teamă, cu timiditate… Dar bune, rele, cuvintele mele trebuie să rămână undeva, nu-i aşa?!

Şi un mic P.S.: (copiez textul pe care l-am primit de la un prieten)
SmartExperience te provoacă la concurs! TRÃIEŞTE-ŢI CADOUL! Care este cel mai tare cadou pe care l-ai făcut sau l-ai primit vreodată? Postează pe pagina noastră de FAN o poză sau o descriere a cadoului şi poţi câştiga unul dintre cele 3 vouchere de participare la „Adrenaline Factory”! Mai multe detalii găseşti aici sau pe site-ul nostru oficial www.smartexperience.ro.

Şi chiar aşa. Sunt curioasă şi eu ce cadouri deosebite aţi făcut sau aţi primit voi, cei care mai citiţi din când în când Gândurile Călătoare. 🙂 Simţiţi-vă liberi să îmi spuneţi şi mie, printr-un comentariu.
Eu, dacă mă gândesc, îmi vin în minte aşa: viaţa şi zâmbetul, oamenii dragi, norocul, panoul cu fotografii de la colegi, aparatul foto, curajul.

3 gânduri despre “De neclintit.

  1. Cadoul meu este viata alaturi de cei dragi. Nu are ambalaj, nici funda, nici pret, e doar un balon de aer colorat, un sac imens de zgomote, o cutie enorma de promisiuni si vise sau chiar o livada de caisi. E VIATA mea, e a celorlalti, e a tuturor, suntem noi, esti tu sau vor fi urmatorii. Gust zilnic din acest cadou. Uneori e acru, alteori dulce si totusi mereu la fel de … amar. Te pup!

    Apreciază

Lasă un răspuns

