Comptine d’un autre été

Tot ce-mi amintesc e o-ntrebare: De ce?
Acum, mergând pe străzi oarecare, în zile oarecare, o anumită ordine a lucrurilor, o culoare ori o simplă nuanţă, o sclipire sau o dâră de praf – toate mă izbesc. Da, ăsta e cuvântul. Mă izbesc cu variante de răspuns.
Şi cum munţii nu mi s-au părut niciodată înalţi şi cum sunt nebună după senzaţia de “fără aer în piept”, greu mă mulţumesc răspunsurile şi variantele…
Ochii de pisică se măresc şi vin spre mine, ca o gigantică roşie, deşi nu sunt roşii. Sunt verzi.
Frunzele se întind obosite la picioarele mele, pentru a-mi menţine spiritul treaz.
Sunt nevoită să alerg continuu după ceva, după cineva şi vântul mă ia în braţe.
Mă simt de parcă aş fi într-un joc în care tot ce am de făcut e să apăs cu degetele butoane delicate şi pline de viaţă ce cresc şi încetinesc ritmul unor valuri.
Apa e viaţă. Şi o beau însetată de fiecare dată, cu cea mai mare dragoste.
Sensul a ceea ce scriu nu e nici măcar la mine, habar n-am. Mă simt de parcă aş fi într-un joc în care tot ce am de făcut e să apăs butoane moi şi ciudate. Lucrurile vin spre mine, totul se mişcă spre mine, lumea cântă, lumea trăieşte, lumea moare şi renaşte. Eu îmi duc zilele spre un soare ce într-o zi va dispărea şi el. Fără să renască vreodată. Scriu după cum pianul cântă în mintea mea. Şi răspunsurile? Dar care era întrebarea?…

7 gânduri despre “Comptine d’un autre été

    1. Va multumesc frumos, desi randurile de mai sus le-am scris avand o stare foarte ciudata, in timp ce ascultam intr-una melodia cu titlul pe care l-am folosit si eu.
      Ca in orice in viata, suntem programati sa privim „mai departe”… Si asta fac si eu. Viitorul e o melodie ‘nebuna’ si el, dar sper sa-mi fie cel mai potrivit, cel mai perfect de imperfect.
      Din cate stiu eu la momentul asta, voi da admiterea la Academia Tehnica Militara si (sper din toata inima!) sa aplic si undeva in strainatate. Nimic nu e sigur insa, asa ca lucrurile se pot schimba. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

