Da, vreau.

Să văd zilele cum trec zâmbindu-mi.
Să-mi adresezi cuvinte simple, înnodate, jucăuşe printre care, fără ca măcar să ghiceşti, să găsesc cele mai frumoase complimente.
Să nu uit…
Să văd picăturile reci cum se transformă în fulgi cu broderii unice.
Să atârn sfere roşii şi argintii pe ace verzi, parfumate.
Să umblu bezmetică după ceva, orice, dar nu orice, ceva frumos, util, de pus sub ‘Singurul Verde’.
Să găsesc drumul spre casă prin zăpadă moale şi albă, ca blana pisoiului gras.
Să merg cu ochii închişi, după mirosul de sarmale şi mandarine.
Să-mi îndes mâinile în slănină, strâmbând din nas, nesuferită…
Să uit…
Să spun “mulţumesc” din toată inima şi încă pe-atât.
Să-mi dai chiar şi un pătrăţel de ciocolată, în semn de afecţiune.
Să nu uit…
Să observ surprinsă şi încântată, de parcă s-ar întâmpla ceva magic, alinierea stelelor.
Să îmbrăţişez în dansuri între generaţii.
Să uit… dar, în final, să nu uit nimic.

4 gânduri despre “Da, vreau.

  1. Nu vreau sa ma uiti…dar uita-ma. Cam asta as spune eu acum.pe de o parte nu vrea sa mai fiu aici acum…insa pe de alta parte, daca as fi in alta parte acum poate ca mi-as dorii sa fiu de fapt aici.

    Apreciază

  2. DA, si eu vreau sa tip, sa alerg, sa soptesc, sa privesc in gol toate entitatile…. Sa am curajul sa zic DA infinitului, sa neg absolutul, sa nu mai fiu eu decat cand incerc sa ma inteleg…
    Frumos scris! Sarbatori Fericite! Te pup, Olivia.

    Apreciază

Lasă un răspuns

