Mâine

Mâine, de fapt azi, este prima zi în care merg în spital cu halatul pe mine. Am emoţii, simt asta ca pe ceva… extraordinar, dar am emoţii pentru că îmi doresc să fiu bună, să ştiu, să învăţ, să reacţionez şi să gândesc aşa cum trebuie. Încă nu voi avea eu aşa mari responsabilităţi, cel mai probabil, dar… tot e ceva special pentru mine. De undeva trebuie să încep… Şi când mă gândesc că asta voi face mereu… 🙂 mi se umple inima de încântare, nerăbdare şi curiozitate.

Voi mai scrie cuvinţele curând.

Ceva mai târziu…

Mic, cochet, curat. Aşa este Spitalul Sinaia. Blând, inteligent, răbdător. Aşa este domnul doctor.

Pot spune următoarele: nu am stat prea mult jos, nu am apucat să beau o gură de apă, am încercat totuşi să fiu ca un burete ce absoarbe informaţii. Chiar… am scris în fişele pacienţilor, am injectat antibioticul în branula unei paciente, am ascultat suflul sistolic al unei bătrâne, am analizat radiografii şi EKG-uri, am văzut cât de important este să acorzi importanţă fiecărui simptom şi să gândeşti complex, foarte complex, preventiv, pentru a putea exclude cele mai rele scenarii, dar şi pentru a putea depista la timp o eventuală patologie. Am văzut în viaţa reală, nu doar în teoria de la psihologie medicală, cât de importantă este relaţia medic-pacient, cât de multă satisfacţie poate avea bolnavul văzând lângă patul său o persoană care îi alocă timp, care investighează în amănunt, care îi vorbeşte calm şi îi explică ceea ce trebuie să ştie.

Merg şi mâine. Şi săptămâna următoare. Voi avea sigur emoţii atunci când voi fi pusă să ‘intru’ în vena unui pacient, să îi pun perfuzia… 😀

3 gânduri despre “Mâine

Lasă un răspuns

