Şi am alergat

E noaptea zilei mele de naştere…cea de-a douăzecea aniversare a mea… oameni au venit, au plecat, au rămas. Eu sunt încă aici şi sufletul îmi e tare ca sâmburele unei nectarine al cărei fruct a fost mâncat de realitate…

Îmi doresc atât de multe şi în sfârşit simt că le pot avea… pe toate. Mă simt bine în pielea mea, în corpul meu încă tânăr şi crud, vreau să dansez până la epuizare, să iubesc până la epuizare…

Voi vedea atât de multe din lumea asta, sute de peisaje mi se vor întinde sub picioarele cunoscătoare de drumuri greşite şi corecte, mii de amurguri îşi vor amesteca nuanţele ca într-un cocktail menit să mă-mbete de fericirea vieţii…

Nu am încrederea absurdă că tot ce fac şi spun e corect, dar îmi place gustul pe care îl au riscul şi spontaneitatea. Pe la 15-16 ani am folosit futureme.org pentru a-mi trimite mailuri în viitor… trebuie să primesc unul chiar azi şi sunt tare curioasă ce puteam să-mi doresc pe atunci, care îmi erau gândurile. 🙂

Familia îşi aminteşte cu uimire de zilele în care eram o copilă ştirbă şi împiedicată. Împiedicată am rămas… Unul din bunici îmi povesteşte tot timpul : “ Spuneai <<Gică, mergem la pălălie şi apoi ne uităm la Santa Babala? Îmi mai spui poveşti, Gică? Tu le spui diferit de mamaie Neli.>> Şi te împiedicai în curte de fiecare pietricică şi eu, dimineaţa, îţi scoteam clanţa de la uşă, să nu ieşi.” Şi o mătuşă îmi mai spune: “ Tu erai dragostea mea cea mai mare… cu greu am acceptat-o şi pe sor-ta.” 🙂 şi mai sunt dimineţile de vară în care ieşeam afară cu prietenele de la bloc şi prindeam în sticle albine, din tufişurile cu flori violete şi-apoi le disecam… şi alergările din jurul mesei din sufrageria bunicii înainte de duşul de seară…

Şi Ancuţa, cu care am crescut încă din clasa a V-a… şi fetele mele dragi pe care liceul mi le-a scos în cale şi mi le-a adus ireversibil în viaţă… …şi toţi aceia care au fost lângă mine atunci când a trebuit, care mi-au învelit picioarele reci sau m-au ajutat să-mi recapăt stabilitatea atunci când mă clătinam…
Andreea, pe care o iubesc atât de mult încât aş fi în stare să muşc din acela ce i-ar face rău… Şi părinţii!! Care m-au susţinut şi care acum sunt departe de mine…dar mi-au trimis asta… după expresiile lor îmi dau seama că probabil au plâns că nu sunt lângă ei, că le-a crescut copilul…

Mai e şi apartamentul ăsta… ‘acasă’ al meu care nu va mai fi probabil niciodată ‘acasă’… trebuie să îmi strâng tot ce am de aici şi să plec… dar cine ştie ce mă aşteaptă?! “Şi am alergat să mă găsesc… şi-alerg în jurul lumii…şi am alergat să-nvăţ să iubesc…”

Am mai câştigat o vară, am mai câştigat un an…

2 gânduri despre “Şi am alergat

  1. As fi banala sa-ti urez doar un simplu La multi ani si multa sanatate! Si atunci am facut altfel: am inceput dimineata transmitandu-i intai tatalui tau urarile de rigoare pt tine! Acum am deschis mail-ul sperand sa-mi vina o idee interesanta ca sa-ti urez ceva frumos, insa cel mai indicat m-am gandit ca este sa-mi zboare mintea la tine cu amintiri de neuitat de cand te-am cunoscut si astfel sa te am aproape azi, de ziua ta. Sper sa-ti indeplinesti visele si sa ai parte numai de primaveri colorate si iubire neconditionata!
    A ta prietena , olivia elena
    Ma bucur enorm ca ai atasat aici o fotografie cu voi sa va mai revad si eu o data. De fapt tu mi-ai facut azi un cadou mie, nu?

    Apreciază

    1. esti o draguta, Olivia! si bine ai spus ‘ a ta prietena’, pentru ca tu chiar imi esti draga!!
      Multumesc mult de tot! Sper ca tati sa fi primit mesajul tau…ei sunt acum in Turcia, in concediu…dar stai linistita, ca voi merge si eu maine tot in turcia (coincidenta!) intr-un proiect,un schimb de experienta… 🙂
      Te pup cu drag! Si pe tine si pe bebel!

      Apreciază

Lasă un răspuns

