Crede-mӑ cӑ n-aș vrea sӑ mӑ usuc la fel ca frunza pe care ȋncӑ vie am adus-o-n casӑ. Aș vrea sӑ stau puternicӑ ȋn fața vȃntului și sӑ te prind de mȃna caldӑ, temperatura sӑ gӑseascӑ echilibru ȋntre noi, sӑ nu mai știe a cui era mȃna cea rece, sӑ nu aibӑ idee gustul cine ce aromӑ are și nici mirosul ce parfum aveai cȃnd m-ai ȋmbrӑțișat. Și-mi doresc mereu sӑ fie-a noastrӑ toamnӑ, cu diminețile de ceai fierbinte, cu pisoiul cuibӑrindu-se-ntre noi…

Un gând despre “

  1. Da, ai dreptate. Uneori si eu ma gandesc unde sunt zilele acelea pierdute in neant, in care dragostea ma striga cu disperare, iar eu nu intelegeam de ce nu-i puteam raspunde, de ce durea atat cand il priveam in ochii inlacrimati, de ce tristetea avea gust de ciocolata, de ce nu gaseam puterea sa -i dau un raspuns pozitiv celui care-mi statea alaturi….Eram inca eu, insa nu gaseam forta sa refuz durerea….
    te pup.
    olivia elena

    Apreciază

Lasă un răspuns

