Nici nu știu ce sӑ mai cred… mi s-au ȋmpodmolit gȃndurile ȋntr-o dezordine ce are nevoie de cȃteva zile de singurӑtate. Aș vrea o camerӑ mare și albӑ ȋn care sӑ fiu doar eu. Nici prea cӑlduroasӑ, nici prea rӑcoroasӑ, doar albӑ și curatӑ. Dar nu strӑlucitoare. Sӑ m-adun, sӑ mӑ scad, sӑ intru ȋn mintea mea, fӑrӑ perturbӑri colaterale, sӑ ȋmi ascult puțin sufletul, fӑrӑ gӑlӑgie de fond, sӑ ȋmi fac timp sӑ mai citesc. Da, azi mi s-a fӑcut sete de lecturӑ. Am o listӑ de 10 cӑrți pe care mi le doresc acum, mai mult decȃt pe altele pe care mi le doream deja dinainte. Vreau sӑ sorb cuvintele celor mai ȋnțelepți ca mine și sӑ ȋmi mȃngȃi inima cu ele. Vreau purificare prin evoluția spiritului. Ȋnțelege cineva ce vreau sӑ spun cu asta?! Poate cӑ nici eu nu ȋnțeleg ȋntr-adevӑr sau poate cӑ ce simt nu e exprimat prea bine prin aceastӑ dorințӑ. Dar vreau sӑ-mi simt sufletul liniștit ca… zӑpada care tocmai s-a așternut, abia formatӑ din fulgii bezmetici. Vreau simplitate și bunӑtate și cunoaștere. Vreau cunoaștere. Vreau timp pentru cunoaștere.

2 gânduri despre “

  1. Alexa,ai dreptate. Si eu imi doresc asa un timp al interiorului, al ego-ului, al linistii, al nostru. Mereu ma intreb daca o sa avem o vreme alba si intacta , o clipa a sufletului ratacit….Eu as avea cu disperare nevoie de asa un cadou chiar de la …mine insusi.
    Te pup, Elena

    Apreciază

Lasă un răspuns

