O sӑ ȋmi lipsești

Nimic nu e mai definitiv ca moartea. Nici nu-mi pot imagina cӑ nu se va mai ȋntoarce, cӑ nu va mai vorbi vreodatӑ, cӑ nu mai existӑ pur și simplu. Nu putem realiza noi, cei ȋncӑ vii și care nu i-am pierdut pe cei mai dragi dintre cei dragi, cӑ asta ar fi posibil. Cӑ… ziua de mȃine nici mӑcar nu mai este o posibilitate, cӑ nu mai putem spera ȋn ea așa cum noi suntem obișnuiți, cӑ nu mai putem lӑsa nimic pentru mȃine, pentru cӑ mȃine nu mai existӑ. Nimic nu ȋși mai are rostul, toate celelalte probleme pӑlesc ȋn fața morții. E capӑtul cӑrții, e finalul și nimic nu ȋl poate schimba, oricȃt de mult am vrea. Cum sӑ accept, cum pot sӑ accept cӑ … moartea e definitivӑ?!

Ne gȃndim noi oare la sfȃrșit? Realizӑm cȃt de fragili suntem și cȃt de finӑ este linia ce desparte viața de moarte?? Ne gȃndim poate cӑ viața e bunӑ cu noi și nu putem concepe cӑ soarta ne-a pregӑtit altceva, un sfȃrșit brusc și tӑios, crud și amar ca lacrimile ce curg ȋn urma noastrӑ. Copacii sunt pe moarte ȋn fiecare toamnӑ tȃrzie, dar ei ȋnvie ȋn fiecare primӑvarӑ, ei se bucurӑ iar și iar de alte veri, dar noi… nu. Pentru noi moartea e definitivӑ. Și pӑdurile vor ȋnverzi din nou și zilele vor trece, Pӑmȃntul se va ȋnvȃrti. Fӑrӑ noi. Adio… Moartea te-a ales, dar ai fi iubit mai mult viața, mai aveai multe de fӑcut…

3 gânduri despre “O sӑ ȋmi lipsești

  1. Da. Si eu am scris ceva pe blogul meu cand a murit unchiul meu. Asa am simtit atunci si eu cred ca e minunat sa poti avea puterea sa asterni pe hartie ceva asa sublim in momentele acelea, cele mai dureroase. Te pup! ELENA

    Apreciază

Lasă un răspuns

