Furtuna.

Se pare cӑ uneori fragmentele din poveștile imaginate ies din paginӑ și pun la cale o furtunӑ zdravӑnӑ. Și-atunci orașul de beton se-nclinӑ ȋn fața furiei și pasiunii…
De la fereastrӑ sunt ȋn siguranțӑ și parcӑ-mi privesc sufletul dezmӑțȃndu-mi-se sub ochi… ȋntre pomii verzi și tineri, tei parfumați, ȋnfloriți azi-dimineațӑ, drept vȃnt puternic… ȋn cer drept fulgere ce-apar de nicӑieri doar pentru o secundӑ și dispar, dupӑ ce-au zgȃriat noaptea și-au rӑnit-o… peste tot drept picӑturi curate…
A ȋnceput cu avertismente subtile, apoi a continuat cu luminӑ și cu sunet, cu vȃnt minunat… O priveam fiind parte din ea, iar o picӑturӑ mi-a alunecat pe obraz. Nici nu știu ce-a fost- lacrimӑ sau ploaie?! Am nevoie de o astfel de furtunӑ ȋn care sӑ alerg…dar ea trece mai departe, sӑ mai dezmeticeascӑ și alte spirite. A lӑsat ȋn urmӑ doar un aer rӑcoros, un parfum unic și cȃțiva stropi uitați…
DSC_0018

2 gânduri despre “Furtuna.

  1. Eu iti doresc sa ocolesti furtunile sufletesti, sa prinzi in fiecare dimineata doar raze de soare si surasuri de copil si sa simti numai „parfumul” fiorilor de iubire.
    Ps: La multi ani mamei tale! Sa-ti traiasca!
    Te pup, Olivia Elena.

    Apreciază

  2. Multumesc frumos, Olivia!
    La multi ani din inima si tie!! Din pacate, nu pot posta comentarii pe blogul tau (am mai incercat si mai demult si acum si… pur si simplu nu merge). Asa ca iti doresc o zi frumoasa si o vara minunata cu oamenii tai iubiti!! La multi ani!

    Apreciază

Lasă un răspuns

