Ce ai face dacӑ ai ști cӑ azi e ultima ta zi, cӑ mȃine nu va mai exista pentru tine? Ai fi sincer? Ai ȋmbrӑțișa oamenii dragi, le-ai spune cȃt de mult ȋi iubești și cȃt a contat prezența lor ȋn viața ta? Le-ai mulțumi celor care nu au fost prea drӑguți cu tine pentru cӑ te-au ȋnvӑțat cum sӑ te aperi și sӑ faci diferența ȋntre bine și rӑu, ți-au arӑtat cum nu vrei sӑ fii? Ai merge pe strӑzi zȃmbind, inspirȃnd prelung, gȃndindu-te cӑ sunt probabil ultimele tale respirații, cӑ ceva atȃt de banal pare acum plin de importanțӑ?… Ai merge la bisericӑ, ȋncercȃnd sӑ gӑsești pacea sufletului, ai aprinde o lumȃnare? Sau ai lupta pȃnӑ ȋn ultima clipӑ, te-ai considera nemuritor și ai face tot posibilul sӑ devii așa?! Dacӑ ai ști cӑ mȃine nu vei mai fi, ai renunța azi la toate aparențele, la toate mӑștile pe care conștient sau inconștient le porți? Ai mȃnca cea mai puțin sӑnӑtoasӑ dar delicioasӑ mȃncare, te-ai da ȋntr-un roller coaster?
Eu, dacӑ ar fi sӑ știu vreodatӑ așa informație prețioasӑ, probabil aș zȃmbi ca o toantӑ, aș ȋncerca sӑ mӑ ȋntȃlnesc cu cȃt mai mulți oameni, sӑ le ofer lor tot ce e bun ȋn sufletul meu, sӑ le las o amintire frumoasӑ, sӑ ȋi inspir cu ceva,orice. Apoi, dacӑ aș mai avea timp, aș merge fӑrӑ țintӑ pe strӑzi, ȋn parcuri, aș ȋncerca sӑ surprind viața așa cum e ea, aș privi altfel totul… și aș alerga la un momentdat, așa cum mi-ar alerga clipele. Aș alerga plȃngȃnd. Apoi aș rȃde. 🙂 Aș da toți banii din portofel, toatӑ mȃncarea din frigider, tot ce se poate da. Aș dansa cu tatӑl meu. I-aș ȋmbrӑțișa și pupa pe oamenii mei dragi pȃnӑ ar rӑmȃne fӑrӑ aer. M-aș uita ȋn oglindӑ la mine, goalӑ, dacӑ aș mai avea ȋncӑ puțin timp, m-aș lӑsa iubitӑ și aș iubi pentru o ultimӑ datӑ. Of, ce-aș mai rȃde sӑ știu asta…
Dar din pӑcate nu știm niciodatӑ…

Un gând despre “

  1. Buna….articolul tau ma duce cu gandul la un prieten al meu caruia i s a intamplat asa ceva : a stiut ca sotia lui va muri, nu a stiut ziua exacta, insa a stiut ca se va intampla sigur. Era devastat si mi-aduc aminte ca mi spunea sa mi strang familia in brate cat mai pot, orice ce privesc sa il privesc mai prietenesc, sa cer iertare cat mai pot si cui mai pot si sa pretuiesc orice moment cand respir… Imi scria niste mail-uri emotionante ca mi se furnica pielea pe mine…Incerca sa se lupte cu moartea. „De o parte eram eu, care o strigam pe sotia mea, de cealalta parte era ea, moartea, cu care ma luptam pe teritoriul ei. Si am cedat pt ca sa nu o mai chinui pe iubita mea, am cedat si, cu lacrimi in ochi, am inteles ca era clipa cand trebuia sa urce la ingeri. Durerea mea era mai mare decat a ei, pt ca stiam ca ea se va linisti acolo Sus, insa eu aici cu amintirile si cu trairile, lipsurile si tristetea mea n-o sa am liniste prea curand. ” Asa mi-a scris si am ramas fara cuvinte….

    Apreciază

Lasă un răspuns

