Obiective simple, de ȋndeplinit ȋn 6 luni.

Adesea credem cӑ viitorul ni se cuvine și cӑ avem tot timpul din lume la dispoziție pentru a acționa, pentru a ne atinge visele cu sӑgețile voinței… Ca tineri, ne credem invincibili și credem cӑ vom trӑi ȋntr-o continuӑ tinerețe.

Peste exact 6 luni nu voi mai avea 21 de ani, ci 22.

Am, așadar, 6 luni pentru a ȋndeplini cȃteva obiective concrete. Tocmai ce am scris o listӑ…ele sunt puncte de plecare, dupӑ care sӑ mӑ ghidez. Chiar sunt curioasӑ cum voi privi aceastӑ listӑ pe 21 august…

Imagine

Pȃnӑ la 22 de ani…

-voi fi mai aproape de cei dragi

-voi ȋnvӑța mai mult, voi umple golurile din informații

-voi fi mai ȋncrezӑtoare, voi fi mulțumitӑ de mine, optimistӑ

-voi fi obișnuitӑ sӑ mӑnȃnc sӑnӑtos și sӑ fac jogging

-voi avea grijӑ de sӑnӑtatea mea și a celor dragi

-voi vedea Cheile Nerei, Cascada Bigӑr și Cazanele Dunӑrii

-voi merge la: 3 petreceri, 2 congrese, cercul de microbiologie, 85% din cursuri ( :)) ), 1 concert, 5 piese de teatru, 3 muzee

-voi citi 10 cӑrți

-voi ȋnvӑța un nou stil de dans

-voi cunoaște 5 noi oameni interesanți

-voi face 3 “lucruri” noi

-voi ȋncepe sӑ ȋnvӑț italiana

-voi fotografia

-voi economisi și cȃștiga bani

-voi fi fericitӑ.

Aceasta este lista mea. Aici sunt eu, printre dorințele acestea mici. Transparentӑ. Fӑ-ți și tu propria listӑ, fixeazӑ-ți un termen limitӑ și nu lӑsa nicio zi sӑ treacӑ.

Și ține minte:

Imagine

2 gânduri despre “Obiective simple, de ȋndeplinit ȋn 6 luni.

  1. Daaaaaa, ai dreptate Alexa! Si eu am lista proprie,care cuprinde un singur obiectiv: vreau sa traiesc bine pana la pensie, din toate punctele de vedere, sanatate, sport, iubire, sociabilitate, romantism, copilarie, uman, etc. Si in fiecare zi sa multumesc pentru ce am trait pana acum, ca am avut noroc mult in toate si ar trebui sa am recunostinta pentru asta tuturor care a influentat viata mea: familie, prieteni, animale, carti, natura, divinitate !!!
    Te pup cu drag si bafta in ceea ce ti-ai propus. Elena

    Apreciază

Lasă un răspuns

