Atunci cȃnd mӑ gȃndesc la acele lucruri valoroase sau nu și obiceiuri cotidiene sau mai puțin cotidiene fӑrӑ de care nu m-aș putea descurca, lista pe care ȋncerc sӑ o conturez ȋn minte e albӑ, e goalӑ. Realizez cӑ nu am nevoie probabil de prea multe… Realizez cӑ nu am probabil prea multe. Mӑ am pe mine și am clipa de acum.

15.08.2013: Orbirea aceasta naivӑ mӑ-mpinge a crede cӑ sunt eternӑ, cӑ voi avea timp suficient sӑ citesc, sӑ scriu, sӑ ȋnvӑț sӑ fotografiez tot ce-mi pun ȋn gȃnd. Nu-mi dau seama cӑ ce nu fac la timp, nu fac deloc. Da… cred cӑ voi fi aici mereu, pentru a-mi ȋmplini fiecare dorințӑ ȋn parte… ignor sunetul… dar stai, ce se aude?! Tic-tac, tic-tac.

Lasă un răspuns

