This tornado loves me.

Un lucru e cert: multe dintre planurile proiectate undeva prea ȋn viitor nu au o bazӑ solidӑ și atunci se evaporӑ simplu, fӑrӑ sӑ lase ceva ȋn urmӑ, ca și cum ar fi natural sӑ disparӑ pentru totdeauna. Și… este oare atȃt de natural? Se ȋntȃmplӑ lucrurile așa cum trebuie sӑ se ȋntȃmple, așa cum am sperat ȋntotdeauna? Sau viața ȋntreagӑ e de cele mai multe ori o ȋnșiruire de evenimente amețite, precum gȃndurile și gesturile unei adolescente, o ȋnșiruire de nesincronizӑri, speranțe la resincronizӑri și ȋn final rӑmȃnem cu praful de pe pușcӑ? Da, am rӑmas fӑrӑ multe dintre acele zile a cӑror speratӑ existențӑ mӑ fӑcea sӑ zȃmbesc ca ȋntotdeauna- ca o fraierӑ, am rӑmas fӑrӑ ele și m-am simțit aproape ca atunci cȃnd am picat probele sportive pentru medicinӑ militarӑ și rӑmӑsesem fӑrӑ soluția ce pӑrea idealӑ și facilӑ- de parcӑ mi-a tӑiat cineva creanga de sub picioare și pentru cȃteva secunde, suficiente cȃt sӑ ȋmi dau seama cӑ voi pica, sunt ȋn aer, privind golul. Nț, nu iese totul cum ne dorim. Nu de fiecare datӑ. Și chiar și atunci cȃnd iese și pӑrem cӑ suntem un fel de cupidoni care ȋși ating cu sӑgețile voinței propriile dorințe, nu e neapӑrat cea mai bunӑ variantӑ și lucrurile se pot schimba oricum; am pӑțit și așa. Mai e și un gram de soartӑ pe undeva pe aici, probabil… Nici nu știu. Ȋmi place sӑ fac oamenii sӑ creadӑ, sӑ spere, ȋn general, nu sӑ ȋi descurajez, doar ȋmi las degetele sӑ tasteze și gȃndurile sӑ țipe acum, ȋntr-un reflux amar. Mda, e un pas ȋnainte faptul cӑ pot face asta, se vindecӑ ceva, undeva.

Imagine

Zȃmbesc. Fiecare om are o poveste ȋn spate, pe care ceilalți nu o știu, uneori nici nu și-o pot imagina. De-asta evit sӑ ȋi judec pe ceilalți, de-asta nu dau eu verdicte… Zȃmbesc și sunt pregӑtitӑ sӑ continui?!

This tornado loves me. 🙂

Lasă un răspuns

