Prietenii mei, iubirile mele.

Nu știu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc la frageda tinerețe, la anii de liceu, îmi simt sufletul mai ușor și zâmbetul mai frumos.

Sunt un om norocos, dacă norocul e definit de acei oameni pe care șansa mi-i scoate în cale. Am fost o adolescentă norocoasă avându-i pe prietenii mei alături. Noi simțeam că putem schimba lumea și am început să facem asta încă de atunci, de pe la 17 ani… continuăm să o facem și acum și ne umplem cu optimism atunci când ne revedem. Încă avem ochii tineri, vise de cucerit, nopți de dansat. Încă suntem încrezători în noi și în puterea noastră de a schimba, de a fi ceea ce ne dorim să fim.

O parte dintre noi au avut deja ceremonia de absolvire a facultății, alții au dat ultimele examene, încheind o altă etapă importantă a vieții lor… Vă felicit, dragii mei! Sunteți Oameni deosebiți, sunteți Oamenii mei.

Și știți… chiar doresc tuturor să aibă norocul meu. De a avea alături persoane ca voi. 🙂

Uite, azi dimineață mi-am lăsat cea mai bună prietenă dormind… Și ea s-a asigurat că, atunci când mă voi întoarce acasă, deși nu va mai fi acolo, voi zâmbi și voi avea inima invadată de iubire. Mulțumesc.

Imagine

Anca, tu știi ce Om extraordinar ești. Promite-mi că … 🙂

Acum trebuie să fug. Mișcarea asta continuă mă face să mă simt atât de… vie. Trebuia totuși să scriu câteva rânduri, înainte de a pleca. Weekend plăcut tuturor și un început de vară lin, parfumat…

Alexa.

Lasă un răspuns

