suflet, suflet… l-am tot invocat în ce am scris, în ce am zis și aparent pun prea mult în tot ce fac și asta e ceva rău, în sensul că am de pierdut făcând asta (deci e ceva rău). Dar sunteți siguri că am unul? Suntem noi siguri că sufletele există? În fond cine le-a văzut? Unde merg ele nopțile? Voi aveți? Cum le țineți sub control?

Bun, eu nu știu sigur dacă sufletele există sau nu. E ca și cum am vorbi despre zâne. Dar în contextul ipoteticei lor existențe, le-aș închide sub un gard de spini… măcar periodic, ca o pedeapsă profilactică.

Și totuși… am putea crede că sufletele se văd în degetele ce șterg lacrimile pierderii, brațele ce îmbrățișează dureri, ochii ce sclipesc iubiri. Uneori, nu mereu.

Un gând despre “

Lasă un răspuns

