Mașina timpului.

De câte ori ți-ai dorit să te întorci în timp…într-o perioadă a vieții, într-o zi anume, să o trăiești iar și iar, așa cum ți-o amintești, cu toate detaliile ei sau într-un moment-cheie și poate să faci ceva diferit?!

Zâmbesc ușor trist uneori, când mă încearcă dorința asta, dar îmi spun că așa e firesc să se întâmple, oamenii mor, oamenii pleacă, oamenii se schimbă. Așa e mai bine. Așa trebuia să se întâmple.

Și-atunci… îmi dau seama că introspecția aceasta e totuși o cale de a schimba ceva- eu, din trecut, îmi vorbesc mie, de acum. Prin zâmbetul acela nătâng, prin cât de fericită sau cât de tristă eram, prin greșelile pe care le-am făcut.

Inspir adânc și sunt gata din nou să pierd. Doar că de data aceasta știu că va fi un câștig.

2 gânduri despre “Mașina timpului.

  1. …eu retraiesc trecutul prezentului zilnic, fiecare clipa mi se oglindeste in mintea copilariei, fiecare oftat ma face sa simt daca trebuie sa zambesc sau sa lacrimez, fiecare pas ma duce dincolo de inocenta si vreau sa regret trecutul uneori, insa mi-aduc aminte ca totul s-a intamplat cu un scop si acum, datorita acelor momente care au trecut, sunt ceea ce sunt. Multumesc trecutului, ma inclin prezentului si sarut viitorul usor cu un aer curios…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

