Să (re)venim la scris.

Am început să scriu pe blog undeva în jurul vârstei de 16 ani, angrenată și de câțiva oameni din jur, care își exprimau constant părerile pe blogul personal.
Mă căutam pe sine și de multe ori scrisul m-a ajutat să mă găsesc…
Acum (25.11.2014) am 22 și nu mai sunt copila ce scria odată… Însă îmi doresc să revin la scris din mai multe motive, principalul fiind încercarea de a fi un mai bun Om. 🙂

Și tocmai ce am creat pagina de facebook Gânduri călătoare. Ideea mea este aceea de a crea o comunitate de Oameni buni și frumoși, care să împartă în mare aceleași idealuri, care să vină cu idei, să se sprijine, să se informeze, să se inspire. Pentru asta, blog-ul și noua pagină de facebook vor bate palma și vor lucra împreună. Bineînțeles, având la bază motorașele numite: gând, sentiment, motivație…

Am ales ca și imagine o păpădie ce se destramă… în păsări cu aripi întinse.

Gânduricalatoare… o crudă păpădie, sacrificată pentru dorințe… un zbor motivațional, un zbor al schimbării… libertatea, curajul de a fi, de a spune, de a face.

Ce am pățiti?! Am vizitat Castelul Peleș în ultima mea zi de 21 de ani, iar de atunci, ca un domino nebun, zilele s-au întâmplat și faptele s-au făptuit. 🙂 Am început să îmi doresc din nou să „cresc”, să fiu gând călător. Am început având tălpile încă în cenușă… dar cumva s-au curățat și simt de-o vreme așa un zâmbet și o energie, încât îmi doresc să le ofer și altora. Așa că iată-mă. De astăzi voi scrie.

Lasă un răspuns

