2000 de kilometri, 2 tineri și-o iubire.

Iată-mă din nou în avion. Au trecut câteva minute bune de când am deschis caietul cu flori, timp în care am trecut printr-o zonă cu turbulențe, ca printr-un ecou al gândurilor…
Cumva, să zbor a ajuns să mi se pară natural, familiar. Decolarea este dintotdeauna momentul meu preferat. Avionul începe să prindă viteză și brusc se desprinde de la sol ca dintr-o îmbrățișare puternică, înclinându-se spre cer. Pentru aproape un minut, îmi simt corpul împins înapoi, spre sol, dar tot ce văd este cum câștig înălțime…

Ne înclinăm. Acum 30 de minute eram și eu acolo, jos, doar un punct, o poveste vie într-o mare de povești luminoase. Atât de multe povești luminoase ce și poartă zilele între orașe, între țări, dorind însă doar liniștea caldă a umărului drag…

E un soi de simetrie. De sus, pământul pare cer înstelat. Unde încep și unde se termină gândurile? Se întâlnesc oare undeva la jumătatea distanței dintre stelele de pe cer și cele de pe pământ?! Este aceea altitudinea unei dimensiuni a viselor, unde se formează norii și unde sunt pictate cele mai frumoase apusuri?

Sunt la jumătatea distanței. Încă o oră… E ciudat cum acum doar câteva zeci de minute decorul și atmosfera erau atât de diferite…eram cu el. 🙂

Și pentru a continua cu nota melancolică, îmi amintesc că există o legendă care spune că vechii greci credeau că la începutul timpului, bărbatul și femeia formau o sferă perfectă, însă zeii, temându-se de o așa perfecțiune, au separat sferele și au aruncat jumătățile pe Pământ; iar de atunci, fiecare jumătate de „sferă” își caută cealaltă jumătate.

Ceea ce știu cu siguranță e că noi nu ne-am căutat, ci ne-am găsit. Nu suntem jumătăți de sferă ce împreună creează o formă geometrică fără cusur, ci mai degrabă avem multe, multe laturi, unghiuri și nuanțe; nu suntem și nici nu pretindem să fim perfecți. Știu însă că ceea ce avem umple goluri din suflet despre care nici nu știam că există, dar care acum, pline, aduc cu sine o iubire în formă pură; fără egoism, superficialitate și aparențe. Și suntem conștienți că totul este ca o călătorie cu avionul… dacă e predestinat să cadă, nu prea ne-ar rămâne multe de făcut. Suntem sau nu suntem. Alb sau negru. Și da, sunt turbulențe și goluri de aer ce ne zguduie uneori și poate și furtuni… Dar și lumină, o lumină caldă și dulce. Dar cum niciodată nu m-am temut să zbor…
Poate părea ireal, de necrezut că ducem iubirea-n zbor de mai bine de jumătate de an… Nu e ușor, cu siguranță. Jumătate de pat stă în cea mai mare parte din timp nedescoperită și mi-ar plăcea să vină curând o vreme în care să facem parte unul din cotidianul celuilalt…
Ce ne ține împreună?! Încrederea, dorința și entuziasmul de a schimba oamenii și faptele, naturalețea de a fi împreună… și mai e ceva, ceva pentru care nu există încă un cuvânt. 🙂

4 gânduri despre “2000 de kilometri, 2 tineri și-o iubire.

  1. …mda, se vede ca iubirea pluteste peste tot in jurul tau. Eu cred ca pt fiecare lucru gasim un cuvant potrivit, mai ales cand totul ni se pare ireal, frumos, unic, de vis… Sper si iti doresc ca aceste cuvinte sa aiba loc in dictionarul inimii tale, sa cunoasca eternitatea si infinitul sentimentului albastru, dragostea! Si pt ca maine trebuie sa iubim romaneste de Dragobete, sa-l inveti si pe destinatarul sufletului tau cum e sa simta acest sentiment curat in stil romanesc. Te pup! Eu sunt f fericita pt ca o sa mai am un bebe in luna iunie anul asta si fericirea se poate scrie si in felul asta , nu? E tot un fel de iubire,o inaltare intre stele…
    Olivia Elena

    Apreciat de 1 persoană

  2. My sweetheart, you’re deeply in love with your love. Keep on dreaming, feeling and hoping! Taste life as it is, enjoy it! It’s a wonderful age. And do not forget: I strongly believe in you!

    Apreciază

Lasă un răspuns

