Îmi scapă printre degete anul.

‘Suntem rezultatul cărților pe care le citim, cafelelor pe care le savurăm, călătoriilor pe care le facem și al persoanelor pe care le iubim.’  Și al nopților pe care nu le dormim, aș adăuga.
12460012_10206154001512894_1144870732_n
Și iată-ne tânjind spre un nou început, în care vedem toate acele șanse pe care le-am ratat, tot acel noroc pe care l-am așteptat mereu. Iată-ne existând, mai presus de neexistență, strivind poetic, cu tocul cui al încrederii în sine, tot necazul și-amarul ce ne-au zgâriat spatele fraged, în zilele în care viața ne lăsase pierduți și speriați în fața celei mai curate oglinzi. Da, am căzut din nou, împiedicați de propriile speranțe, prea artificiale pentru a ne susține realitatea, am căzut în moduri în care nu credeam că se poate cădea… învârtit de cuvinte, amețit de jocuri egocentrice, împins de avânt prematur. Ne-am târât ființa în descompunere și recompunere, sperând că ceva mai bun e după colț. Și la fiecare hop mai învățam ceva nou despre noi înșine. Și fiecare suspin înghițit ne-a arătat noile trăsături. Astfel, am devenit mai puternici și mai rezistenți. Atât de puternici și de rezistenți cum nu credeam vreodată că vom fi. Și zâmbim, așa cum am făcut-o mereu. Zâmbim noului capitol ce va să înceapă în câteva ore. Suntem curioși și pregătiți. Nivelul de adrenalină urcă… 10, 9, 8…  ‘A fi, a fi, a fi! Cu disperare a exista peste limite.’  … 5, 4, 3…  ‘ tristețe, nenorocire, fericit, zdravăn și gata oricând să începi totul de la început.’ Când e oare acel început?! …2, 1… ‘a fi cu îndârjire.’    Sunt cu îndârjire. Fii cu îndârjire.

Lasă un răspuns

