Împachetează-ți inima și fugi…

Am plecat. Am alergat dupa autobuze, trenuri și avioane, dar nimic nu s-a comparat cu alergarea după viață… Am fugărit-o până am prins-o cu brațe si(n)gure și reci, până când mi-a intrat între alveole și mi s-a dizolvat în sângele pompat de inima neobosită.
M-am împachetat pe mine, cu bune și cu rele, cu nuanțele infinite de gri ce-mi conturează albul-negru, mi-am luat condimentele, mi-am luat capriciile, le-am șlefuit și le-am îndesat în buzunare.

Am plecat, am aflat, am cunoscut, m-am întrebat… m-am pierdut de multe ori, am ales căi greșite, dar și drumuri corecte. Pașii au ezitat deseori, pe urme de apusuri, pe străzi întunecate sau dimpotrivă, prea luminate. Încă nu știu dacă mi-am dorit să schimb lumea, cutreierând-o, sau să mă schimb pe mine… Știu doar că mai sunt multe de schimbat, în toate direcțiile posibile.

. 🙂

take your heart and go

Lasă un răspuns

